Lifestyle Promocijsko sporočilo

»Prepreke na poti si največkrat postavljamo sami!«

25. 11. 2013

Videospot Itak ustvarjalcev z naslovom "Your Time Your Rules" nam je všeč, ker je drugačen in v današnjih časih s svojim sporočilom dobrodošla osvežitev.

Spoznaj Marka in Pio, ki sta kot mlada ambasadorja sodelovala pri projektu, novinarki Anji pa zaupala, kje iščeta navdih za svoje delo.

»Sledi svojim sanjam!«

22-letni Mark Pirc, Itak ambasador za režijo, v svojem delu, ki bi ga lahko označil tudi kot svoj hobi, nadvse uživa. Je vodja svoje produkcijske ekipe, s katero dela na številnih projektih doma in v tujini. Njegova življenjska želja je, da bi svojo produkcijo enkrat preselil v ZDA. Po diplomi na ljubljanski Akademiji za Multimedije (IAM), je želel, da bi svoje znanje nadgradil tudi v tujini. Bil je sprejet na New York Film Academy (NYFA), v Los Angelesu, kjer je študiral eno poletje, tam pa mu je bilo najbolj všeč to, da je študij dopuščal zelo veliko kreativne svobode, ki jo je v Sloveniji pogrešal. Z video produkcijo se ukvarja nekaj let in ima s snemanji že dosti izkušenj. Pravi, da veliko dobrih, nekaj se najde tudi slabih.

  • Zakaj si se prijavil za vlogo Itak ambasadorja v smeri režije?

Ker želim delati na zanimivih projektih in ta se mi je zdel eden takšnih.

  • Kakšna so tvoja pričakovanja glede končnega izdelka?

Vsak režiser si seveda želi, da bi bila ljudem stvar na koncu všeč, če gre za spletni projekt, si želi, da dobi veliko ogledov, da ga ljudje kažejo drugim itd. Pričakovanja so zelo čuden pojem, upam pa, da se bodo našli ljudje, ki jim bo spot všeč in bodo o projektu želeli vedeti več, širili besedo,...

  • Kako bi povzel vse občutke po koncu dveh zanimivih snemalnih dni? 

Glede na to, da je bil to eden izmed mojih najbolj intenzivnih projektov, a hkrati najbolj zabavnih in ustvarjalnih, lahko končne občutke opišem samo tako, da rečem, da sem zelo vesel, da se je vse zgodilo. Produkcijska ekipa je bila fantastična, na setu je vladala zelo dobra energija, igralci so bili neverjetni in kljub poznim snemalnim uram zelo strpni, ter predani nalogam.

Bi rada izvedela o Marku še kaj več?

V spodnjem videu si oglej, kaj mu je bilo pri projektu najbolj všeč!

»Moj kreativno-vzdržljivostni izziv ...«

18-letna Pia Prezelj, Itak ambasadorka na področju fotografije, obiskuje 4. letnik IB programa (mednarodna matura, GimB). Ukvarja se še z dramo (režija in igra), obožuje film, knjige in pisanje (predvsem kratkih zgodb) ter režijo in scenaristiko. »No, pa čaj in breskve,« doda nadobudna ustvarjalka, ki si želi vpisati na AGRFT (smer filmske režije ali dramske igre), nadaljevati s fotografijo in pisanjem, ter na novo nastajajočim programom UM, ki ga pod okriljem zavoda DI (družbeno integrirani), ustvarja že nekaj mesecev.

  • Tvoja vloga pri snemanju videospota?

Sodelovala sem kot lik fotografinje, drugače pa sem vso dogajanje na snemanju tudi pridno lovila v fotografski objektiv.

  • Kaj vse si ujela v fotografski objektiv?

Kampanja temelji na portretih Itak ambasadorjev - slednji so bili tako glavni subjekt fotografij, ki so nastajale med snemanjem.

  • Če bi morala kampanjo Itak ambasadorjev in vso dogajanje, sodelovanje, opisati le s tremi besedami, kaj bi ti najprej prišlo na misel?

Kreativno-vzdržljivostni izziv.

  • Tvoje sporočilo za vse mlade, ki bi radi uresničili svoje sanje?

Predvsem misel, da si največkrat prepreke na naši poti postavljamo sami, da postavljanje (pravih) vprašanj nikoli ne boli, ter da se moraš, če želiš napredovati, vedno obkrožati z ljudmi, ki ustvarjajo na tvojem področju, vendar so sami neprimerno boljši od tebe (pa čeprav je morda kdaj to težko sprejeti).

Te zanima, kaj sta Mark in Pia ustvarila s pomočjo Matije, Michela, Roka, Marka in Anžeta?

Oglej si videospot in fotografije z nastajanja spota!

Anja, Itak novinarka