Lifestyle Promocijsko sporočilo

"Če padeš, se poberi, ne jokaj, ampak delaj naprej!"

12. 11. 2013

Če si prejšnji teden ujela novi videospot Itak ustvarjalcev z naslovom "Your time your rules" potem veš, da je projekt ustvarila peščica izbranih mladih in talentiranih ustvarjalcev.

Na glasbenem področju sta Itak ambasadorja postala Matija in Michel, kasneje se jima je pridružil še raper Rok, fantje pa so z novinarko Anjo poklepetali o sodelovanju pri tem projektu in ji zaupali, kakšen je njihov recept za dosego svojih sanj.

»Sporočilo pristaja komadu kot nutella na palačinko«

30-letni Matija Jašarov, Itak ambasador za glasbo, kot glasbeni producent deluje pod imenom jasarov, z glasbo pa se ukvarja od malih nog. Na angleškem Academy of Contemporary Music v Guildfordu je študiral glasbeno produkcijo, trenutno pa so projekti, v katere vlaga 'upe, znoj in kri', njegova skupina Leni Kravac, s katero že konec leta načrtuje turnejo po vzhodni Evropi, ter album, ki ga ustvarja z zelo talentirano pevko Maro iz Nove Gorice, ki je skladbi v spotu, posodila tudi back vokal.

  • Kje si dobil navdih za glasbo?

Iz same ideje Itaka: ko sem spoznal ostale ambasadorje, sem takoj vedel v katero smer bo šla glasba. Ker je Itak mlad, odštekan in urban, sem se stilsko odločil napisati glasbeno podlago, ki izraža energijo današnje generacije, torej kombinacijo drumstepa, drum and bassa in hip hopa. S pomočjo Jose-a, ki je bil mentor, sta z Michelom oblikovala tudi zelo močno sporočilo, ki komadu pristaja kot nutella na palačinko.

  • Kaj želiš povedati vsem, ki želijo uresničiti svoje sanje?

Do sanj ni en korak, ampak maraton, dosti truda, dosti razočaranj in dosti vztrajnosti. Dokler pa počneš kar te veseli, se v tem izboljšuješ, slej kot prej to kdo opazi. Ljudje morajo spoznati kaj počneš, saj se za štirimi stenami ne zgodi ničesar. Internet je močno orožje, toda osebni stik naredi veliko več.

Glasbi se posveča non-stop!

22-letni Michel 1Mill, Itak ambasador za glasbo, se glasbi posveča 'non-stop' - ta ga tudi redno zaposluje, saj se trenutno ukvarja z že svojim drugim projektom. V videospotu je avtor angleškega dela besedila, pri sodelovanju z Itakom pa je pridobil tudi nekaj stikov, ki mu omogočajo, da se bo v prihodnosti morda spletlo še kakšno sodelovanje.

  • Od kod navdih za besedilo?

Besedilo in navdih sem dobil takoj, ko so mi povedali temo, saj sem začutil 'beat' in vedel, da bo to '100 odstotno kul'!

  • Pa tvoj nasvet za vse mlade?

Ne poslušajte ljudi okoli sebe, ter tisto, kar si želite tudi delajte vse dokler vam ne uspe! Če padeš, se poberi, ne jokaj, ampak delaj naprej!

Si radovedna, kaj bi Michel rad dosegel z videospotom? Oglej si njegovo video izjavo!

Samosvoj, drugačen od ostalih ...

23-letni Rok Kadoič je do sodelovanja pri videospotu kampanje Itak ambasadorjev, prišel prek objavljenega 'Itak joba', kjer so iskali Itak glas (voice). Navdih za kitice, ki jih je dodal spotu, je našel v vsakdanjem življenju. Besedilo govori o uporu proti družbi in motivaciji, oziroma o tem, da je znanje nek navdih. Želel je podati svoj družbeno kritičen pogled na življenje.

»Vsega se ne moreš naučiti iz knjige, ampak moraš biti samosvoj, drugačen od ostalih. Danes je to pomembno zato, da si lahko utiraš svojo pot, ter si v medijskem prostoru ustvariš prepoznavnost,« še svetuje Rok, ki mu je to preprosto dobro uspelo, saj so ustvarjalci videa v njem prepoznali velik talent. Kljub temu, da se ta že ukvarja z moderatorstvom in pripravlja svojo prvo ploščo, mu bo Itak vsekakor pomagal pri boljši prepoznavnosti in promociji prihajajočega izdelka in zdi se, da se njegova pot tu šele začenja ...

Kaj so torej ustvarili Matija, Michel in Rok s pomočjo Marka, Pie, Marka in Anžeta?

Oglej si videospot in fotografije z nastajanja spota!