Pozor Hud job! - Cosmopolitan Slovenija

Prijavi se in pomagaj soustvarjati vsebine blagovnih znamk Cosmopolitan, Playboy, Elle, Avto magazin, Sensa, Jana, Story, Liza, Lady, Lea, Nova in Aktivni!

Si želiš postati del naše ekipe?

Z navdušenjem že četrto leto zapored ponujamo priložnost ustvarjalnim, inovativnim, zagnanim in iznajdljivim ljudem, ki vsak izziv vzamejo kot priložnost za učenje, napredek in možnost uresničitve svojih idej. Iščemo novinarja, spletnega novinarja in urednika družbenih medijev, grafičnega oblikovalca in fotografa, ki bi s soustvarjanjem revij v tiskani in spletni ediciji ter s pomočjo pri različnih projektih pridobivali neprecenljive izkušnje v poslovnem svetu.

Kaj dobiš?

  • Tri mesece plačanega dela,
  • mentorstvo izkušenih ustvarjalcev medijskih vsebin,
  • izdelan portfolio za iskanje zaposlitve,
  • medijsko izpostavljenost,
  • predstavitev svojega dela na zaključnem dogodku, kamor bodo povabljeni različni zaposlovalci.

Trimesečno plačano delo na uredništvih največjih in najprepoznavnejših revij dobijo:

* Izrazi, zapisani v slovnični obliki moškega spola, so uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za oba spola.

Novinar (m/ž)

Te zanimajo različne teme in iščeš rešitev, kako bi jih ustvarjalno približal bralcem? Si sposoben hitrega in kreativnega razmišljanja, znaš prepoznati kakovostno zgodbo in imaš zanimiv slog pisanja, ki pritegne?

Prijava naj vsebuje:

  • Življenjepis (vsebuje naj osebne podatke, fotografijo, izobrazbo, delovne izkušnje, druga znanja, hobije, ali imaš vozniški izpit).
  • Kratek intervju z zanimivim predstavnikom ali predstavnico v Playboyevem slogu ali predstavitev petih novih trendov na Cosmopolitan način.
  • Vsaj tri stvari oz. predloge, ki bi jih spremenil pri revijah Elle, Cosmopolitan, Playboy in Story.
  • Zanimivo najavo projekta Pozor, hud job #4.

Spletni novinar in urednik družbenih medijev (m/ž)

Te spletni prostor navdihuje in se v njem dobro znajdeš? Meniš, da si kos čarom, ki jih ponuja splet? Veš, kakšne vsebine uporabniki najbolj pritegnejo, in se nanje s komentiranjem, všečkanjem in deljenjem tudi odzovejo?

Prijava naj vsebuje:

  • Življenjepis (vsebuje naj osebne podatke, fotografijo, izobrazbo, delovne izkušnje, druga znanja, hobije, ali imaš vozniški izpit).
  • Motivacijsko pismo, ki naj bo napisano po blogersko.
  • Reportažo iz poljubnega dogodka po svoji izbiri za eno od naših spletnih mest (aktivni.si, sensa.si, revija-liza.si, cosmopolitan.si, elle.si, govori.se, playboy.si ali avto-magazin.si)
  • Tri fotografije, ki bi bile primerne za objavo na Instagram profilu Elle ali Cosmopolitan. Objavi jih na svojem Instagram profilu, jih označi s @cosmopolitansi ali @elleslovenija in povezavo do njih prilepi v svojo prijavo.

Fotograf (m/ž)

Se ti zdi svet skozi objektiv lepši, znaš ujeti pravo svetlobo in s svojim občutkom za fotografijo ujeti enkratne trenutke, ki vzamejo dih? Si pozoren na detajle, znaš poudariti barve in z druge strani objektiva izvabiti najboljše?

Prijava naj vsebuje:

  • Življenjepis (vsebuje naj osebne podatke, fotografijo, izobrazbo, delovne izkušnje, druga znanja, hobije, ali imaš vozniški izpit).
  • Portfolio svojega dosedanjega dela v .pdf obliki.
  • Fotografijo poljubnega portreta.
  • Modno fotografijo z avtomobilom.
  • Tvojo najljubšo avtorsko fotografijo z obrazložitvijo, zakaj ti je všeč.

Grafični oblikovalec (m/ž)

Imaš raje miško kot tipkovnico in tvoje misli vedno zbežijo k podobam različnih oblik in barv? So tvoje vrline dobra vizualna predstava, iznajdljivost, fleksibilnost in predvsem občutek za dizajn?

Prijava naj vsebuje:

  • Življenjepis (vsebuje naj osebne podatke, fotografijo, izobrazbo, delovne izkušnje, druga znanja, hobije, ali imaš vozniški izpit).
  • Portfolio tvojega dosedanjega dela.
  • Dva predloga vsebinskih strani v reviji. Ena stran naj bo za revijo Playboy, druga za Cosmopolitan.
  • Promocijski celostranski oglas za tvojo najljubšo blagovno znamko.

Rok za prijavo je 12. 3. 2017.

Prijavo pošlji na: hud.job@adriamedia.si

Izmed vseh prijavljenih bomo izbrali po eno dekle ali fanta za vsako delovno mesto, vsi štirje bodo skupaj delovali kot tim, preizkusil pa se bo vsak na svojem področju. Če iščeš izziv, v katerem lahko resnično pokažeš, kaj vse zmoreš, se prijavi!

Pravila igre

Prijavijo se lahko starejši od 18 let. Izbrani kandidati bodo morali 12 tednov v obdobju med aprilom in junijem 2017 opraviti 15-20 ur dela tedensko. Delo bo potekalo na različnih uredništvih in na različnih projektih. Plan dela pripravnik dobi v prvem tednu. Pri izboru kandidatov se bodo upoštevale samo popolne prijave. Vsak pripravnik bo moral podpisati pogodbo o sodelovanju, poznati kodeks ter se strinjati s splošnimi pravili, ki veljajo za vse naše nagradne igre in spletne izzive.

IZJAVE DOSEDANJIH HUD JOBOVCEV, KI SO PO PROJEKTU HUD JOB OSTALI V NAŠI ZALOŽNIŠKI HIŠI

Katja Kozlevčar

Pripravništvo na Adrii Medii v okviru projekta HudJob mi je prineslo dragoceno delovno izkušnjo in vpogled v svet založništva. Skozi različne naloge in aktivnosti, v katere smo bili pripravniki vključeni, sem v treh mesecih pridobila ogromno novega znanja s strani urednikov, novinarjev in kolegov »Hudjobovcev«, hkrati pa tudi potrditev, da je kariera v založništvu tisto, kar si neizmerno želim. Projekt me je navdušil tudi zaradi zavzetosti mentorjev, da nam predajo kar največ znanja in tekmovalnosti kolegov, s katerimi smo dosegali rezultate polne pohval. Samo izkušnjo so nadgradili še avanturistični izleti in zabavna druženja, ki so med HudJob ekipo spletla globoke prijateljske vezi.

Po končanem HudJob pripravništvu sem se aktivno zavzela za nadaljnje sodelovanje z uredništvi na Adrii Medii. Tako sem naprimer za revijo Elle poročala iz Pariškega tedna mode in kmalu zatem tudi dobila priložnost, da se pridružim uredništvu. Kot pomočnica odgovore urednice in stilistka sem v ekipi že drugo leto in še vedno sem mnenja, da gre za mojo sanjsko službo. Razgiban delavnik, raznolike delovne naloge, ki se raztezajo vse od pisanja člankov in urejanja foto materiala do stiliranja modnih zgodb, tesno sodelovanje ekipe ter številne priložnosti za udeleževanje na zanimivih dogodkih ter potovanjih, so razlog, da me delo še danes navdihuje prav tako kot prvi dan.

Ana Vehovar

"Hud job je bil hud (beri: nepozaben) in job (beri: zelo delaven). Predstavljal mi je najbolj idealen prehod iz študentskih let v službo. Na koncu pa dal možnost, da počnem, kar me veseli.

Prijavo na Hud job #4 priporočam vsakomur, ki mu ob pogledu na katero od razpisanih mest, zaigra srce. Hud job je poln izzivov, dela, veselja in novih spoznastven; tako kot življenje samo. In nikoli ne veš, kam te pripelje. Morda do izpolnitve sanj - tako se je namreč zgodilo meni."

Kaja Milanič

S Hud Jobom sem praznovala svoj 25. rojstni dan, in se prvič videla v reviji. Prvič sem bila podpisana pod prispevkom v reviji, ki sem jo vsaki mesec kupovala. Prvič delala na tednu mode in prvič začela moj imenik polniti z imeni slovenske medijske smetane. Od uredniških sestankov z ekipo Cosmopolitana, do kavic z urednikom Playboya in urednice revije Story ter zabav v družbi največjih televizijskih zvezd ... brez dvoma dogodivščina in pol, ki se je zaključila s potovanjem v Los Angeles z agencijo New Intelligence in na nek način ponovno začela z mojo vrnitvijo v pisarne Adria Media. Po čudovitem pripravništvu sem svoj kotiček v tej medijski hiši namreč našla na uredništvu revij Story, Nova, Lea, Lady in Moje lepo stanovanje, kjer s super ekipo deklet ne ustvarjano le vsebin, temveč tudi delavno okolje, v katerega se je vedno znova lepo vrniti. 

Nina Vidrih

Verjetno je precej klišejsko, če rečem, da je bilo pripravništvo nepozabna izkušnja – in vendar je bila prav to. Navsezadnje sem s pripravništvom končno začela delati to, kar sem si vedno želela. Nepozabno so jo naredili sponzorski izzivi, pridobitev novih kompetenc in ne nazadnje nova poznanstva. Najboljši del je bil zagotovo sam zaključek projekta, ki se je končal s povabilom Mance (glavne urednice revije Cosmopolitan) k nadaljnjemu sodelovanju.

Biti del zabavne in kreativne ekipe je preprosto noro »hud« občutek.

Lana Thaler Oblak

Življenja brez Hud Joba si sploh več ne predstavljam. Čeprav bo aprila minilo šele 1 leto, odkar se je vsa ta zgodba začela, se mi zdi, kot cela večnost. Tekom pripravništva sem spoznala in postala del založniškega dogajanja, ki sem ga prej poznala samo iz filmov. Morda je navzven izgledalo, da se hudjobovci samo zabavamo in razvajamo, vendar smo v naše projekte vložili ogromno neprespanih noči, popili enormne količine kave in imeli tisoč in en brainstorming, da smo projekte uspešno izpeljali. Tekom vseh teh procesov smo se ogromno naučili na vseh možnih področjih in ponosno opazovali svoje dosežke. Med nami se je spletla tudi posebna vez, postali smo pravi prijatelji. Kot pravijo, to kar seješ, tudi žanješ. No, mi smo skupaj kopali in sejali in na koncu se je naš trud poplačal, saj se je na Adria Medii našlo mesto za nas tudi po koncu našega pripravništva.

Sanjsko pripravništvo in neprecenljiva izkušnja, ki jo preprosto moraš doživeti. Zaživeli smo svoje sanje!

Projekt podpirajo:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri