Filip Flisar, Jose in Klemen Dvornik v kampanji Itak ambasadorji

8. 11. 2013

Bili smo na snemanju videospota z naslovom »Your Times Your rules«, ki je zaključil več kot enoletno kampanjo Itak ambasadorjev. Gre za dolgotrajen in zelo poseben projekt, ki predstavlja Itak ambasadorje in celotno generacijo ter nosi pomembno sporočilo, saj mlade poziva naj živijo svoje sanje in stremijo k njihovi uresničitvi.

Kako se je vse začelo?

Pri projektu Itak ambasadorji so pri znamki Itak k sodelovanju povabili tri mentorje, tri zelo vidne ustvarjalce na vsakem od zastavljenih področij: raperja Joseja, ekstremnega športnika Filipa Flisarja in filmskega režiserja Klemna Dvornika. Ti so med prijavljenimi pomagali 'prečesati' našo deželo in izbrati največje talente, ter jih v procesu svetovanj, usposabljanj, spremenili v Itak ambasadorje, ki so nato sami ustvarili glasbeni videospot.

Kdo so ambasadorji?

Itak ambasadorji so zmagovalci natečaja s področja filma, športa in glasbe, ki so s svojo pojavnostjo v spotu poskrbeli za številne nepozabne trenutke in kul scene. Združeni v skupino »Itak ambasadorji« so sodelovali pri produkciji in postprodukciji filma in fotografije ter tako vplivali na audio vizualni izdelek, ki govori jezik mladih za mlade. Nastopili so kot igralci in izvajali razne trike, dodali osebno noto generacije ter ustvarili pesem »Your time, your rules«, ki navdihuje.

Spot je režiral 22-letni Mark Pirc, ki kot vodja svoje produkcijske ekipe dela na številnih projektih doma in v tujini. 18-letna fotografska navdušenka Pia Prezelj, ki se v prostem času rada ukvarja tudi z dramo (režija in igra), je na snemanju posnela fotografije, ki bodo kasneje uporabljene v Itak produktni kampanji. Z urbanim športom in dih jemajočimi akrobacijami sta navdušila 27-letni Marko Đurič, ki se ne loči od svojega BMXa flatland, in 16-letni Anže Bukovšek, ki v prostem času trenira boks, »parkour« in »freerunning«. Glasbo po meri mladih pa so ustvarili 30-letni Matija Jašarov, ki kot glasbeni producent ustvarja pod imenom jasarov, 22-letni Michel 1Mill, ki se glasbeno kali v Berlinu, in 23-letni Rok Kadoič, obetavni kranjski raper, znan tudi kot glas aktualnih Itak oglasov. Slednji se je Itak ambasadorjem v spotu pridružil čisto po naključju, saj je prek Itak del prijetno navdušil na snemanju glasu za Itak TV oglase.

Rezultat: Filmsko-vizualna, glasbena poslastica

S tem videospotom in komadom, se kampanja Itak ambasadorjev tudi zaključuje. Šlo naj bi za neke vrsto himno, oziroma nek izraz samopodobe mlade generacije, v kateri se je med Itak ambasadorji dobro odrezala tudi najmlajša in edina ženska predstavnica, 18-letna Cosmo bejba Pia Prezelj, ki obožuje film, knjige, pisanje kratkih zgodb, ter režijo in scenaristiko. »No, pa čaj in breskve,« doda navdušena fotografinja, ki je vso usposabljanje in snemanje videa, opisala kot kreativno-vzdržljivostni izziv.

Vsem Cosmo navdušenkam, Pia svetuje kako uresničevati svoje sanje: »Največkrat si prepreke na naši poti postavljamo sami, saj postavljanje (pravih) vprašanj nikoli ne boli, če želiš napredovati, pa moraš biti vedno obkrožena z ljudmi, ki ustvarjajo na tvojem področju, vendar so sami neprimerno boljši od tebe (pa čeprav je morda kdaj to težko sprejeti).«

Si že nestrpna kaj so pripravili? Oglej si videospot in fotografije z zakulisja!

Napisala: Anja Jurko, Itak novinarka

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol