VIDEO: Kakšne vaje dela fitnes trenerka za čvrsto in pokončno zadnjico?

Če bi rada imela "brazilsko" zadnjico do naslednjega poletja, je zdaj, ja, prav zdaj, pravi čas, da začneš delati te vaje, ki jih vsak dan za svojo zadnjico dela fitnes trenerka za ženske Nuša Gnezda.

VIDEO: Kakšne vaje dela fitnes trenerka za čvrsto in pokončno zadnjico? (foto: Profimedia) Profimedia
18. 10. 2016

"Ker nisem te sreče, da bi imela že po naravi atletsko zadnjico in ker hočem, da je lepa, okrogla in pokončna, moram delati vsak trening bolj ali manj samo za zadnjo plat," pravi Nuša.

"Kakšen točno," nas je zanimalo. Za bolj nazoren prikaz smo vaje kar posneli.

"Vaje izvajam eno za drugo, brez pavze. Priporočam, da si med serijami vzamete 1 do 2 minuti pavze, toliko, da ne boste več občutili pekoče bolečine, nato nadaljujte."

Če zmoreš, naredi 4-5 serij, če ne, pa kakšno manj in postopoma povečuj, ti še priporoča Nuša.

Primer treninga, ki traja 15 minut, je takšen:

Potrebuješ elastiko, ki nadomesti uteži. Lahko pa je že tvoje telo dovolj velika utež, če si začetnica.

  • Počep 15-krat
  • Latelarna hoja 15-krat v stran
  • Most z eno nogo 15-krat vsaka noga 
  • Izpadni korak nazaj 15-krat vsaka noga +15 odmikov nog +15 dvigov bokov + 15 sekund držanja gor

Ko končaš, si vzemi 2 minuti pavze in vse skupaj ponovi 3 -5-krat, odvisno od pripravljenosti.

Pa naj peče! 

Nuša Gnezda je strokovnjakinja za vadbo za ženske in vadbo po porodu. Poiščeš jo lahko na njenem Facebook profilu, jo spremljaš tudi njenem blogu, kjer te vselej čaka kaj novega, ali ji pišeš na nusa.gnezda@gmail.com.

Preberi še: Joga položaji za boljše razpoloženje in dosego ciljev

Nuša Gnezda

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri