Najboljše vaje za top zadnjico do poletja

Fitnes trenerka Nuša Gnezda je za Cosmo pripravila vaje za zadnjico, kot jo imajo brazilska dekleta!

Najboljše vaje za top zadnjico do poletja (foto: Nuša Gnezda) Nuša Gnezda
12. 5. 2015

Pravi trening za lepo zadnjico

Lepo oblikovana, ne samo v kavbojkah, ampak brez vsega, okrogla iz vseh smeri, tako kot brazilska. Močna zadnjica je nekaj, na kar smo lahko ponosni, vendar je ključnega pomena, da znamo zadnjico pravilno trenirati in si oblikovati ritko, ki bo tako lepa, kot tudi funkcionalna.

Zakaj po vseh treningih ostaja tvoja ritka mehka in žalostna?

Tukaj je odgovor: Večina fitnes člankov obljublja lepo zadnjico in nam ponujajo takšne in drugačne vaje, kot so počepi, mrtvi dvigi in izpadni koraki, ki so odlične vaje za aktivacijo nog in zadnjice. Tukaj pa nastane problem. Težki treningi za noge ne vodijo avtomatsko do popolne zadnjice. Pri večini žensk tovrstne vaje vodijo do povečanja obsega nog, brez da bi zadnjica sploh kar koli občutila. Vso delo prevzamejo mišice nog, zadnjica pa ostane neaktivirana.

Ključ je v pravih vajah za zadnjico (in ne za noge!)

Zato je potrebno izbrati prave vaje in poleg tovrstnih vaj en dan v tednu delati trening samo za zadnjico. Zakaj so tako popularni citati kot so »squat for butt« nekje zgrešili bistvo? Ker niso vsa telesa anatomsko in biomehanično narejena po isti šabloni. Pri večini žensk, ki počepajo, kljub odlični formi (ki je redka) zadnjica ne dela skorja nič, vso delo prevzamejo sprednje stegenske mišice. Kako lahko treniramo zadnjico brez, da bi si z napačnim treningom še dodatno večale obseg stegen? Dajte zadnjici pozornost in si s treningom zadnjice izboljšajte izgled ne samo pod pasom, temveč celotnega telesa.

PRIMER TRENINGA ZA ZADNJICO (pravilno izvedbo vaj najdeš v galeriji)

Dvig bokov na klopi 3 x 8 - 10

Goblet počep 3x 8 - 12

Dvig bokov z eno nogo leže na klopi 3 x 8-12

Hoja z elastiko v stran 3 x 20 -30 korakov / vsaka noga

Romunski mrtvi dvig 8 -12

Avtorica članka sem strokovnjakinja za vadbo za ženske in vadbo po porodu Nuša Gnezda. Poišči me na mojemFacebook profilu ali mi piši na nusa.gnezda@gmail.com.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri