Veganstvo za polovičen čas? Zdrave prehrane se loti v slogu Meghan Markle

Razmišljaš o tem, da bi postala veganka? Ko boš prebrala tole 👇🏼ti bo veliko lažje. ;) 

Veganstvo za polovičen čas? Zdrave prehrane se loti v slogu Meghan Markle (foto: Profimedia) Profimedia
18. 2. 2019

Kljub obsedenosti s piščančki iz McDonald’sa se verjetno zavedaš, da je veganstvo lahko dobro za tvoje telo in okolje. Kako se iti veganstvo? Vzdržiš se mlečnih izdelkov, jajc, mesa in vseh drugih živalskih produktov.

Vseeno pa tudi tukaj - kot pri vsaki drugi stvari - ni dobro pretiravati. Priporočamo ti, da se poslužiš trika Meghan Markle in vegansko življenje živiš le polovičen čas. Kaj praviš?

Če se držiš veganske prehrane v približno 80 odstotkih svojih obrokov, kot je vojvodinja Meghan počela med snemanjem serije Suits, že lahko dosežeš prednosti, kot sta sijoča koža in zmanjšana možnost srčnih bolezni, pravi priznana ameriška nutricionistka Brigitte Zeitlin.

Da dosežeš to številko, moraš vegansko hrano uživati pet dni na teden ali pa vsak dan v dveh večjih obrokih in eni malici. Lahko pa v svoje prehrambene navade vključiš tudi naslednje trike:

ZAMENJAJ KOSMIČE

Če tvoje jutro ni popolno brez kosmičev, poskusi tole: kosmiče namoči in jih pusti stati čez noč. Zmešaj 120 ml mandljevega mleka in 70 g ovsenih kosmičev. Medtem ko ti spiš, mešanica počiva v hladilniku. Zjutraj dodaj še sadje in konopljina semena.

ZAČNI POMAKATI

Za preproste in zanimive prigrizke si naredi zalogo humusa iz rdečega fižola (tudi navaden je v redu), omake gvakamole, tapenade iz oliv (seveda brez inčunov) in mehiške salse. Pomakaš lahko tortilja čips ali zelenjavo, kot sta paprika ali korenje. Pomake so zakon!

PRESKOČI SOLATO

Izboljšaj svoja kosila s sledečim 'njami' receptom. Namesto z mesom tortilje napolni s cvetačo ali z gobami, ki jih prej prepražiš s čebulo, česnom in začimbami, kot so kumina, koriander, origano ali paprika. Dodaj še fižol, ki je vir vlaknin, avokado ali veganski sir.

POGREJ VEČERJO

Da boš lahko hitreje pobegnila iz kuhinje v udobno trenirko, uporabi Coscarellijev predlog za pripravo sladkega krompirja. Krompir najprej umij, prebodi ga z vilicami in ga postavi v mikrovalovno pečico za nekaj minut, dokler se ne zmehča. Prereži ga na polovico, dodaj na pari kuhan brokoli in parmezan iz indijskih oreščkov.

SLADICA

Doma lahko pripraviš bolj zdravo različico priljubljenih skodelic iz arašidovega masla. Vzemi pest datljev in jih napolni z arašidovim maslom ter vegansko temno čokolado, predlaga Zeitlin. Nepričakovano? Ja. Nenavadno okusno? Tudi!

Triki, ki olajšajo pripravo hrane

To so osnovne veganske sestavine, ki bodo obrokom dodale okus in hranilno vrednost brez posebnega truda.

Konopljina semena

Semena so polna beljakovin in zdravih maščob. Posipaš jih lahko na praktično karkoli – smutije, solate in slaščice.

Parmezan iz indijskih oreščkov

Mešanica indijskih oreščkov in jedilnega kvasa ima okus kot pravi parmezan.

Mešanica prigrizkov

Za prijetnejše izlete lahko izdelaš prigrizke po lastnem okusu s svojo najljubšo vegansko čokolado, semeni in suhim sadjem.

Zamrznjena zelenjava

Zamrznjena zelenjava je prav tako dobra kot sveža. Obstane od 8 do 10 mesecev, uporabiš pa jo lahko za rižote, smutije in juhe.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri