Kako se po praznikih NAJLAŽJE spraviš v stare 'skinny' kavbojke?

Zate imamo nekaj odličnih nasvetov, kako se boš najlažje spravila v red in nazaj v stare 'skinny' kavbojke.

Kako se po praznikih NAJLAŽJE spraviš v stare 'skinny' kavbojke? (foto: Profimedia) Profimedia
3. 1. 2019

A kako se po praznikih najlažje spraviš v red in nazaj v stare 'skinny' kavbojke? Tako ...

1. Pij vodo

Ljudje pogosto žejo zamenjamo za lakoto, torej naslednjič, ko ti bo krulilo, raje najprej spij kozarec vode ali čaja. Pijača te bo tudi napolnila in lakota bo veliko manjša. Nekateri celo predlagajo, da spiješ velik kozarec vode, preden sedeš k mizi, saj boš tako zagotovo manj pojedla.

2. Pogosto jej

Zelo pomembno je, da nisi nikoli zelo lačna, kajti takrat boš dala v usta prvo 'svinjarijo', ki ti bo prišla pod roke. Zato začni dan z zajtrkom, pojej malico, kosilo pa spet malico in ob koncu dneva še lahko večerjo. Ker bo tvoj metabolizem ves čas zaposlen, boš porabila več joulov, predvsem ne boš nikoli lačna.

3. Postavi realne cilje

Kilogram ali dva manj na teden je povsem realen in normalen cilj. Nikar ne misli, da vsi hujšajo s tako hitrostjo kot tekmovalci v šovi The Biggest loser. Naj bo tvoj moto počasi, zanesljivo, a zdravo.

4. Štej do 10

Študije kažejo, da povprečna želja po določeni hrani traja okoli 10 minut. Torej, preden posežeš po 'grehu', bi bilo pametno, da počasi prešteješ do 10. Če se ti bo uspelo upreti nezdravemu prigrizku, boš tako zadovoljna kot že dolgo ne.

5. Tedenski sklepi

Nikar si naenkrat ne naloži preveč nalog. Delaj majhne spremembe. Na primer – začni jesti zdrave zajtrke in lahke večerje. Začni hoditi v službo peš ali pa se vpiši na fitnes. Morda lahko iz prehrane izločiš sladkor – spremembe bodo hitro zelo velike.

6. Odvzemi tretjino

Porciji doma in predvsem v restavraciji odvzemi tretjino – takoj boš privarčevala nekaj joulov, lahko celo nekaj 100.

7. Načrtuj grehe

Vsaj enkrat na teden si dovoli jesti nekaj, kar ti srce poželi. Na primer, če imaš za kosilo meso in zelenjavo, si privošči kos torte ali pa pojej hamburger, čokolado, lazanjo … Skratka, daj si duška. A pozor, samo enkrat na teden.

8. Počasi z alkoholom

Dejstvo je, da ima alkohol zelo veliko joulov in redi, na primer kozarec piva ima 150 joulov, deciliter vina 85. No, o koktajlih pa ti raje sploh ne govorimo – so prave kalorične bombe. Po veselem decembru si vendar lahko privoščiš brezalkoholni januar.

9. Bodi prizanesljiva do sebe

Nihče ti ni rekel, da moraš priti na cilj brez napak. Seveda bo teža nihala, tudi vsak dan ne bo popoln in kdaj boš pojedla kakšno stvar, ki je ne bi smela, a nič hudega. Si na pravi poti do zdravega in vitkega življenja. Nikar ne bodi prestroga do sebe, raje se osredotoči na to, kaj ti gre dobro.

10. Misli pozitivno

Velikokrat je prav nizka samozavest kriva za prenajedanje. Poskušaj se naučiti, da boš razmišljala bolj o pozitivnih stvareh, ki te krasijo. Veseli se svojega napredka, kupi si manjše obleke, ko izgubiš prve kilograme, saj boš hitro spoznala, da si sila privlačna oseba.

11. Jej kot človek

Hranjenje med hojo ali med delom ni preveč priporočljivo, saj tvoj možgani ne bodo v celoti dojeli, da si sploh kaj jedla. Vzemi si čas, sedi za mizo in v miru pojej kosilo in večerjo. Dobra hrana si zasluži vso tvojo pozornost.

12. Več beljakovin

Raziskave so pokazale, da tisti, ki jedo beljakovine za zajtrk in kosilo, občutijo manj lakote do naslednjega obroka, kar posledično pomeni, da imajo manj nepotrebnih prigrizkov.

13. Sprosti se!

Veliko ljudi se pod stresom sesuje. In stres ni preveč dober za zdravo življenje, saj avtomatično začneš jesti bolj nezdravo hrano. Kombinacija kortizola in inzulina povzroči, da telo začne priprave na možno stradanje. Priporočamo ti, da se v tem primeru vpišeš na jogo ali pilates ter poskusiš z meditacijo.

Članek je bil objavljen v reviji Liza
Za splet priredila Ana Murn

Preberi še: Namesto diete raje pospeši METABOLIZEM - Poglej, kako!

Priporočamo tudi: Sram zaradi menstruacije? Čas je, da temu naredimo konec!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri