Namesto diete raje pospeši METABOLIZEM - Poglej, kako!

Volja je močna, a kaj, ko dobro veš, da shujševalne diete na dolgi rok enostavno ne delujejo. Kaj zdaj? Morda ti lahko pomagajo nasveti za pospešitev metabolizma.

Namesto diete raje pospeši METABOLIZEM - Poglej, kako! (foto: Profimedia) Profimedia
2. 1. 2018

Raje kot za dieto se odloči za kvalitetno hrano in pijačo ter športno aktivnost, ki ti bodo pomagali pri pospeševanju metabolizma.

Pozabi na hitre diete in se loti izgube odvečnih kilogramov na zdrav in preverjen način.

Tukaj je 11 nasvetov, kako lahko to storiš:

1. Obvezno zajtrkuj

Zajtrk pomaga spodbuditi metabolizem, zlasti če ga poješ v prvi uri po tem, ko se zbudiš. Dejstvo je namreč, da tvoj metabolizem med spanjem počiva, torej ga prvi obrok dneva prebudi.

Najbolje, da za zajtrk izbereš hrano, bogato z vlakninami in beljakovinami, kot so na primer polnozrnate žitarice, jajca, mleko in jagodičevje.

2. Kavica zaželena

Le navali in zagrabi svojo skodelico sreče. Kofein namreč resno pospeši metabolizem. Veliko bolje je, da piješ kavo kot kakšne sladke pijače. No, pa tudi zeleni ali črni čaj bo v redu.

3. Vsaj malo pešači

Morda se sliši nepomembno, da parkiraš avto vsaj nekoliko metrov vstran od pisarne, a vseeno je ravno dovolj, da pospešiš svoj metabolizem in krvni obtok. Ko boš dvignila srčni utrip, boš veliko naredila.

Priporočamo tudi, da se namesto za dvigalo odločiš raje za stopnice.

4. Na delu

Dovoljeno je čvekanje s sodelavci, vendar ne prek chata. Vsako priložnost izkoristi za gibanje, pa čeprav greš samo na stranišče.

To bo spodbudilo tvoje srce in s tem tudi presnovo. Če želiš klepetati s sodelavci, se po pisarni raje sprehodi, namesto da jim pošlješ e-pošto.

5. Pravo kosilo

Izberi ustrezno hrano in pomagaj metabolizmu. Odlična izbira je sveža solata ali sendvič s puranom, a seveda pazi, da ugrizneš v polnozrnati kruh, ki ima poleg purana tudi nekaj listov zelene solate, paradižnik, malo gorčice in celo kakšen kos sadja.

Izogibaj se raznim namazom in prelivom!

Sendvič je odlična kombinacija beljakovin in ogljikovih hidratov, ki ti bo pomagala preživeti naporen dan.

Lahko pa si hrano pripraviš tudi vnaprej in si tako zagotoviš zdrav obrok.

6. (Mrzla) voda

Če se pogovarjamo o vodi, ti predlagamo, da izbereš mrzlo. Tvojo telo porabi več energije v nizkih temperaturah, saj jih porablja, da ohrani primerno temperaturo – torej, če boš pila mrzlo vodo, ga boš spravila v pogon.

No, žal pri sladoledu ni enakega učinka.

7. Med telovadbo

Najlažje je odteči ali odkolesariti uro v istem tempu. A veliko večjo uslugo si boš naredila, če se boš lotila intervalnega treninga.

Šprintaj 30 sekund, nato se umiri za 30 sekund – vse skupaj ponovi najmanj 10-krat. Učinek bo neverjeten, odvečni kilogrami pa bodo kar kopneli.

8. Po treningu

Dobra novica za vse ljubitelje čokolade. Če boš takoj po treningu spila čokoladno mleko, boš svoj metabolizem obdržala v hitrem pogonu.

Ko treniraš, tvoje telo porablja glukozo, zato jo moraš takoj nadomestiti, da se metabolizem ne poleni.

9. Za večerjo

Ostre začimbe poženejo metabolizem, zato si zvečer mirno privošči kaj primerno začinjenega – na primer z malo čilija ali tabaska.

10. Zvečer

Vzemi si nekaj minut za sprostitev in tvoj metabolizem se ti bo zahvalil. Zakaj? Ko si pod stresom, tvoje telo izloča kortizol, preveč kortizola pa upočasni tvoj metabolizem.

Zato moraš seveda tudi počivati, meditirati in odgnati stres.

11. V postelji

Spanje je naravni zaščitnik dobrega delovanja metabolizma. Telo se mora ponoči odpočiti, sprostiti mišice in uravnati hormone. Vsak dan poskušaj spati vsaj sedem do osem ur.

Upoštevaj zgoraj navedene nasvete in nikoli več ti ne bo treba posegati po hitrih dietah, ki lahko tvojemu telesu naredijo več škode kot koristi.

Preberi še: Kako z oblačil odstraniti menstrualno kri? (trik, ki VEDNO deluje) ali pa Za vsako bolezen rož'ca raste ali kateri čaj bi morali piti, ko imate težave z ...

Priporočamo tudi: Prvič sem poskusila menstrualno skodelico in zgodilo se je to! (izpoved mlade Slovenke)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri