Enostavni triki, s katerimi boš pospešila svoj metabolizem (+izgubila kakšen kg!)

Nepravilno delovanje naše presnove nam lahko povzroča prenekatero težavo. Na srečo pa obstaja nekaj povsem preprostih trikov, s katerimi lahko preprosto pospešiš in izboljšaš svoj metabolizem in posledično izgubiš kakšen kilogram. Beri dalje ...

Enostavni triki, s katerimi boš pospešila svoj metabolizem (+izgubila kakšen kg!) (foto: Profimedia) Profimedia
25. 5. 2017

1. Zajtrk kot prvi na seznamu

Ni naključje, da je zajtrk najpomembnejši obrok dneva. Če boš vsako jutro pridno jedla zdrav zajtrk, bo le-ta pospešil tvoj metabolizem, ki ti bo dal psihično in fizično energijo za ves dan.

2. Pij zeleni čaj

Redno pij zeleni čaj, ki vsebuje veliko antioksidantov, poleg tega pa pospešuje prebavo in topi maščobe. Če boš spila dve ali tri skodelice zelenega čaja dnevno, bo tvoja prebava veliko boljša in bolj uravnotežena. Poleg tega pa so raziskave pokazale tudi, da redno uživanje zelenega čaja pomaga tudi pri želodčnih težavah – preprečuje namreč razjede na želodcu in dvanajsterniku, pomaga pri lajšanju zgage in razdraženem želodcu – ter ne nazadnje zmanjšuje tudi tveganje za raka črevesja in želodca.

3. Hoja

Svojega metabolizma vsekakor ne boš vzpodbudila s sedenjem, ampak boš za to morala narediti vsaj nekaj korakov. Čez dan veliko presedimo.  Med dnevnimi aktivnostmi vseeno poskusi narediti nekaj pavz in se med njimi malce sprehodi naokoli, pretegni noge, se ponovno napolni z energijo in s pravim fokusom. Pa še metabolizem ti bo hvaležen!

4. Kuhaj s kajenskim poprom

Če že tako ali tako obožuješ pikantno hrano, potem bo ta točka zate peresno lahka, v primeru, da ne, pa je o uporabi kajenskega popra vsekakor pametno razmisliti. Odličen je za vzpodbuditev presnove, saj ogreje tvoje telo in kuri energijo.

5. Vaje za moč

Če želiš izboljšati metabolizem, potem boš morala začeti dvigovati uteži! A ne skrbi, ne želimo, da postaneš gospa Hulk, dovolj bo že dvigovanje lahkih uteži, ali še bolje, izvajanje vaj s težo tvojega telesa.

6. Omeji vnos sladkorja

Sladkor tvojemu metalolizmu ne dela nobene usluge. Zaradi njega slednji postane len, tako kot si lena ti, potem ko poješ nekaj piškotov. 

7. Dovolj spanca

Ob današnjem življenjskem tempu, velih del prebivalstva premalo spi. Ampak če želiš, da je tvoj metabolizem močen, potem potrebuješ dovolj spanca. Če je tvoje telo utrujeno, težje ustvarja energijo in vsi procesi v njem se malce upočasnijo

8. Jej več beljakovin

Obrok čistih beljakovin izzove termični učinek skoraj 25-ih odstotkov kalorične vrednosti obroka. Ta velik termični učinek pa se v veliki meri kaže v aktiviranju prebavnih procesov. Ob naslednji priložnosti si torej privošči obrok, ki je v glavnem sestavljen iz beljakovin (npr. velik zrezek, piščanec na žaru s solato ali solato iz stročjega fižola).

9. Poskusi z mrzlo prho

To, da te včasih zebe, pomeni dobro za tvoj metabolizem. Tresenje telesa lahko tudi do 5-krat pospeši tvoj prebavni sistem. Namesto tega, da te ves dan zebe, se opogumi in se 5 minut tuširaj z mrzlo vodo, ki bo prav tako pospešila tvojo presnovo.

10. Jej majhne obroke skozi dan

Če boš jedla manjše obroke in več njih skozi dan, bo to vzpodbudilo tvoj metabolizem, ki bo ves čas imel nekaj za početi.

Pripravila: Tjaša Kokalj Jerala

Vir: The List

Preberi še: 5 stvari, za katere je bolje, da se jim po obroku izogneš (v velikem loku!) in Ta hrana ti bo dala val nove energije!

Ne spreglej tudi: NAGRADNO: Vzljubi svoje telo, prijavi se na projekt Plaža 2017!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri