Ta hrana ti bo dala val nove energije!

Tudi tebi kdaj zmanjka energije? Mnogim čez dan zelo pade energija in le s težavo ostanemo fokusirani na delo. Tukaj je seznam hrane, ki ti stabilizira in dvigne nivo energije, ki ti da motivacijo, da se lahko kosaš z vsakim problemom.

Ta hrana ti bo dala val nove energije! (foto: Profimedia) Profimedia
16. 5. 2017

Jej za energijo

To, da uravnavaš nivo krvnega sladkorja bo stabiliziralo tudi tvojo energijo skozi dan. Manj bo možnosti za padec energije. Če nivo krvnega sladkorja dvignemo, bo temu sledil tudi padec, kar pomeni tudi padec energije, počutimo se utrujeni, zato je pametno, da vsak dan jemo hrano, ki nam daje konstantno energijo in ne zvišuje krvega sladkorja kot ga na primer kofein ali sladkarije.

Skrivnost je zaužitve dovolj velike količine proteinov, začenši s zajtrkom. Proteini se dlje časa prebavljajo, kar pomeni počasno absorbcijo ogljikovih hidratov, ki počasi vstopajo v kri in ne zvišujejo krvnega sladkorja. In katera so živila, ki jih opisujemo?

1. Jajca

Jajca imajo sicer slab ugled, ker vsebujejo veliko holesterola, a popolnoma nezasluženo. Še posebno rumenjak je poln B vitamina, ki pomaga pri energiji metabolizma, ali lepše povedano, dela energijo iz hrane. Prav tako so jajca polna proteinov in so odlična za zajtrk, ker zaradi njih ohranjamo in vzdržujemo energijo skozi cel dan. Začni svoj dan z dvema jajcema in ostala boš sita do kosila, ker ne pozabi, da je zajtrk najpomembnejši obrok dneva, zato ga ne izpuščaj!

2. Grški jogurt

Prav tako odlična izbira za zajtrk, ker grški jogurt vsebuje veliko proteinov, več od navadnega jogurta, ki te dodobra nasitijo. Seveda pa se moraš izogibati jogurtov s sadjem, ker vsebujejo veliko sladkorjev, ki ti lahko porušijo celoten sistem in dvignejo nivo krvnega sladkoja. Raje se odloči za navadni jogurt in si ga občasno 'posladkaj' s svežim sadjem.

3. Stročnice

Zaklad energije. Stočnice vsebujejo ogromno proteinov, poleg tega pa tudi pravi tip počasno prebavljivih ogljikovih hidratov, ki te hranijo z energijo skozi ves dan. Vsebujejo tudi veliko železa, magnezija, kalcija, kalija in B vitamina - to vse pa je pomembno pri uravnavanju krvnega sladkorja in pri energiji metabolizma.

4. Polnozrnati izdelki

Čudovit vir B vitamina, vlaknin, pa tudi ogljikovih hidratov. Kljub temu, da slednji lahko dvignejo raven krvega sladkorja, kompleksni ogljikovi hidrati zagotovijo trajajočo energijo skozi ves dan. Zaradi svoje kompleksne strukture se kvinoja in rjav riž počasi prebavljata, kar nam zagotavlja trajajočo energijo

5. Mandlji

Super vir energije, ker vsebujejo maščobe, ogljikove hidrate in proteine. Prav tako so spet bogati z B vitaminom in magnezijem. Z njimi pa seveda ne gre pretiravati, zato so pomembne zmerne količine.

6. Ribe

RIbe imajo neverjetno število prehranjevalnih koristih, še posebej za ohranjanje stabilne ravni energije. Vsebujejo veliko beljakovin in omega 3 maščobnih kislin, ki imajo neverjetne koristi za zdravje, zlasti za možgane. Omega-3 pomagajo možganom pravilno uporabiti glukozo ali sladkor od hrane, kar pomaga k boljšemu delovanju možganov. Več kot bodo tvoji možgani dobili dostopa do goriva, ki ga potrebujejo, bolje bodo delovali, in bolje se boš počutila.

Osredotočaj se na vrste z nizko vsebnostjo živega srebra kot je losos, tuna, ujeta na trnek in sardine.

Pripravila: Tjaša Kokalj Jerala

Vir: The List

PREBERI ŠE: Bi obraz brez aken in gubic? Začni uporabljati ta del navadne BANANE (naravno in poceni)! in Kaj se zgodi, ko nehaš jesti kontracepcijske tabletke?

Priporočamo tudi: Triki, kako boš bolj fotogenična (uporabljajo jih tudi zvezdnice!)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri