8 načinov, kako boš uničila maščobo na trebuhu! - Bodi fit - Cosmopolitan Slovenija

8 načinov, kako boš uničila maščobo na trebuhu!

Maščoba okrog trebuščka je pri ženskah vsekakor ena izmed najbolj trdovratnih. Če tudi pri tebi maščobne obloge ob vseh trebušnjakih in dietah kar ne zginejo, smo pripravili nekaj trikov, s katerimi boš hitreje uničila maščobo na trebuhu.

8 načinov, kako boš uničila maščobo na trebuhu! (foto: Profimedia) Profimedia
20. 4. 2017

1. Pij več vode

To verjetno poslušaš na vsakem koraku, kako je voda dobra, kako je pametno popiti zadostne količine vode na dan, ker to blagodejno deluje na naše telo, počutje, kožo, izgled, skratka 8 milijonov razlogov je, zakaj moraš piti vodo skozi dan. 

Sedaj pa ti dajemo še en razlog: če boš pred obrokom spila 2 dl vode, kar bo hidriralo tvoje telo in pomagalo, da bo tvoja lakota hitreje potešena.

Zaradi tega boš prej sita, manj boš pojedla, velikokrat pa lakota pomeni samo dehidrirano telo, zato moraš piti vodo skozi ves dan, pa še manj napihnjena boš, ker bo tvoje telo bolj pogosto presnavljalo.

2. Prej v posteljo

Ustrezna vadba in diete delajo čudeže, ampak če ne boš svojemu telesu omogočila zadostnega in kakovostnega počitka, bo pod stresom, stresni hormon kortizol pa bo povzročil, da se bo maščoba, še posebno na predelu trebuha, začela nabirati.

Spanje je čas, ko si tvoje telo lahko odpočije in si nabere novih moči, zato omogoči svojemu telesu, da se sprosti in otrese stresa. Tudi tvoj trebušček ti bo hvaležen.

3. Zmagovalni jogurt

To si moraš nujno zapomniti - jogurt igra eno izmed glavnih vlog kar se tiče boja proti maščobnih oblogam na trebuhu.

Raziskave so pokazale, da kalcij pomaga pri kurjenju maščob, poleg tega pa hrana, ki vsebuje probiotike pomaga pri vzdrževanju dobre črevesne flore, saj lahko znova naseli 'zdrave' bakterije.

To pa vodi v rezultat, da bo tvoj trebušček manj napihnjen, kar se pogosto zamenjuje za mašobo na trebuhu.

4. Jej več zdravih maščob

Morda se ti zdi kontradiktorno, ampak obstajajo maščobe, ki ti dejansko lahko pomagajo pri kurjenju maščob, še posebno trmastih in trdovratnih kot so te okoli trebuha.

Ključ je v enostavnih nenasičenih maščobah kot je olivno olje, naravno arašidovo maslo in olive.

Ameriško združenje diabetikov je predstavilo študijo, kjer so ugotovili, da je bilo kopičenje maščobe manjše pri dieti, ki so jo sestavljala živila z nenasičenimi maščobami. Seveda bo moraš tudi pri arašidovem maslu pokazati zmernost in ga ne kar jesti na žlico.

5. Razmišljaj zeleno

Avokado je še eno živilo, ki je polno nenasičenih maščob, poleg tega pa ima še nekaj čarobnega v sebi. Vsebuje redko obliko sladkorja mannaheptulose, ki pomaga zmanjšati povišano raven inzulina, kar preprečuje nalaganje maščob v telesu.

6. Kombiniraj kardio vaje in vaje za moč

Trebušnjaki so sicer zelo koristni, ampak pri maščobnih oblogah okrog trebušča ne zaležejo stoodstotno. Ključ do uspeha je v vadbi, ki targetira celotno telo, še posebno pa v kombinaciji kardio vadbe z vajami za moč. 

Seveda si vsi želimo čarobne paličice, ki bi zmanjšala obeg trebuha, fitnes trenerji in strokovnjaki na tem področju vedo, da je edini način, da bomo izgubili tisti centimeter ali dva okrog trebuha to, da se spremeni in okrepi celotno naše telo.

To pa pomeni, da bomo morale delati kardio vaje, ki bodo dvignile naš utrip in s katerimi bomo kurile maščobe ter vaje za moč za lepe in izklesane mišice. 

7. Povečaj vnos magnezija

Magnezij prav tako pomaga v boju proti nadležnim maščobnim oblogam.

Je energijska hranilna snov, ki aktivira encime, ki nadzirajo prebavo, absorpcijo in izrabo beljakovin, maščob in ogljikovih hidratov. Pomanjkanje teh hranilnih snovi v našem telesu pa lahko vodi tudi do debelosti.

Z magnezijem bogata hrana so bučna semena, listneta zelena zelenjava in seveda avokado.

8. Zmanjšaj hidrate

Niso vsi hidrati slabi zate, ampak vnos predelanih ogljikovih hidratov moraš zmanjšati, če želiš izgubiti maščobne obloge in če želiš imeti več energije. 

Maščoba na trebuhu je ena izmed najbolj trdovratnih na tvojem telesu, a z nekaj discipline in spremembami v načinu prehranjevanja ter telesne vadbe, ne bo več trd oreh. Ti to zmoreš!

Pripravila: Tjaša Kokalj Jerala

Vir: The List

PREBERI ŠE: Želiš shujšati? Potem zvečer nikakor ne jej TEH živil! in Tako SLABO! hitre diete vplivajo na izgubo kilogramov

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri