Če boš upoštevala TOLE, ni bojazni, da bi se čez zimo ZREDILA!

Ne skrbi, ne bomo ti svetovali, da se moraš odreči svoji najljubši hrani, ključ se skriva v tem, da spremeniš odnos do hrane in svojega telesa.

Če boš upoštevala TOLE, ni bojazni, da bi se čez zimo ZREDILA! (foto: Profimedia) Profimedia
10. 12. 2016

Namesto, da se omejuješ s tem, kaj lahko ješ in kaj ne, bo bolje da prisluhneš, kaj ti govori telo, da začneš uživati v vsakem obroku in da pravi čas nehaš jesti.

Z upoštevanjem naslednjih nasvetov, se zagotovo ne boš redila. Pozor, lahko pa nekaj kilogramov celo izgubiš ;)

1. Preden ješ, se sprosti in zadihaj

Morda se sliši čudno, a zagotovo si že slišala, da večina ljudi, kadar je pod stresom, pridobiva na teži. Črtaj hitre obroke, ki jih poješ stoje ali celo med hojo! Ko si zelo lačna, za nekaj trenutkov najprej zapri oči in naredi par globokih vdihov in izdihov, nato pa v miru premisli, kaj boš jedla. Zavestno umirjeno dihanje bo avtomatično sprostilo tvoje telo in ga pripravilo na lažje prebavljanje hrane.

2. Osredotoči se samo na hrano

Tudi med hrano umirjeno dihaj in se osredotoči na hrano. Naj bo čas kosila poseben dogodek. Čas, ko ješ, naj bo trenutek, ko si vzameš nekaj minut samo zase. Skušaj kar se da uživati v hrani. Preden jo okusiš, jo povohaj, zaznaj prijeten vonj in se mu prepusti. Tudi zavestno zaznavanje vonja hrane bo pomagalo pri izboljšanju prebavnega sistema.

3. Jej počasi in z užitkom

Ko boš začela resnično uživati v vsakem grižljaju, se bodo dogajale neverjetne stvari. Na usta se bo prikradel nasmeh, pojavil se bo občutek sproščenosti, vsi čuti bodo oživeli. Zaživela boš v trenutku, zato jej kar se da počasi in z največjim možnim užitkom. Vmes lahko tudi za nekaj trenutkov odložiš pribor in narediš kratek premor. Zapomni si: Če boš jedla počasi, boš pojedla manj!

4. Žveči!

Preden hrano pogoltneš, jo moraš res dobro prežvečiti. Na ta način hrana že v ustih razpade na manjše koščke, encimi v slini pa pridejo v stik z večjo površino. Če boš hrano dobro prežvečila, bo tvoje telo vsrkalo več hranljivih snovi, znebila se boš občutka napihnjenosti in napenjanja. Po mnenju strokovnjakov bi morali vsak grižljaj prežvečiti vsaj 25-krat preden ga pogoltnemo. Dobro prežvečena hrana namreč spodbudi delovanje sistemov telesa za posredovanje občutka sitosti.

5. Naj ti telo pove, kdaj imaš dovolj

Če boš upoštevala zgornje nasvete, boš od obroka dobila več kot običajno. Pozorno prisluhni svojemu telesu in sama zaznaj, kdaj imaš dovolj. In dovolj je takrat, ko si ravno prav sita in ko nimaš občutka, da si se preveč najedla.

Preberi še: Poglej, kaj se zgodi, če daš v uho košček česna in Se prehranjuješ zdravo, a nič ne shujšaš? To je lahko vzok!

Priporočamo tudi: Super triki, kako prikriti kakšen kilogram in poudariti svoje atribute

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri