Odnos dijakov do okolja je vse boljši!

24. 4. 2014
Odnos dijakov do okolja je vse boljši!

Rezultati ankete o odgovornem ravnanju z okoljem, ki so jo v šolskem letu 2012/13 že tretjič zapored izpolnjevali dijaki sodelujočih srednjih šol v kampanji Pozor(!)ni za okolje, so med drugim pokazali, da na odnos dijakov do okolja v največji meri vplivajo mediji in družina.

Spodbudno je dejstvo, da več kot 50 % dijakov svojo okoljsko zavest ocenjuje kot visoko ter da več kot polovica dijakov zaradi vpliva kampanje Pozor(!)ni za okolje sedaj bolj odgovorno ravna z okoljem.

Anketa je bila zasnovana v sodelovanju z družbo Goodyear Dunlop Sava Tires, pobudnico kampanje Pozor(!)ni za okolje, ter nekaterimi partnerskimi organizacijami kampanje.

Dijaki menijo, da je stopnja njihove okoljske zavesti visoka

Lastno okoljsko zavest je 43,26 % dijakinj in dijakov ocenilo kot visoko, 39,11% kot srednjo in 12 % kot zelo visoko. Le 3,41 % dijakov meni, da je njihova stopnja okoljske zavesti še vedno slaba, 2,22 % pa jih meni, da je zelo slaba. Na drugi strani pa so bili rezultati ocenjevanja stopnje zavesti pri sošolcih nekoliko slabši. Le 21,4 % dijakov meni, da je okoljska zavest njihovih sošolcev visoka, kot zelo visoko pa jih je ocenilo 4,3 %. Največ, 57,63% dijakov, za svoje sošolce meni, da so srednje okoljsko ozaveščeni.

Največji vpliv na okoljsko zavest dijakov ima družina, sledijo mediji

Največ anketiranih dijakov je odgovorilo, da na njihovo okoljsko zavest najmočneje vpliva njihova družina (kar 45,04 %), sledijo mediji (31,41 % vprašanih). Nekaj vpliva na njihovo okoljsko zavest imajo tudi učitelji (11,26 % vprašanih) in sošolci (4,15 %).

Da kampanja pozitivno vpliva na odnos dijakov do okolja, kaže primerjava s preteklim šolskim letom.

Več o projektu si lahko prebereš na uradni spletni strani Pozor(!)ni za okolje.  

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja