26. septembra obeležujemo svetovni dan kontracepcije

24. 8. 2010
26. septembra obeležujemo svetovni dan kontracepcije

26. septembra bomo tudi v Sloveniji obeležili Svetovni dan kontracepcije.

Gre za svetovno kampanjo, katere cilji so prvenstveno znižati visoko stopnjo neželenih nosečnosti med mladimi, razbliniti mite, povezane s kontracepcijo ter mladostnikom zagotoviti večji dostop do informacij za zaščito pred neželeno nosečnostjo.

Odgovorna do življenja

Sporočilo letošnje kampanje je 'Tvoje življenje. Tvoja odgovornost. Poskrbi za kontracepcijo!', njen cilj pa vzpodbuditi mlade, da bi se o uporabi kontracepcije pogovarjali s svojimi starši, usposobljenimi zdravstvenimi delavci ter učitelji in si pridobljene informacije delili z vrstniki.

Izjemno mladi pari se običajno ne zavedajo, kakšne posledice prinaša rojstvo otroka, zato naj vedo, da imajo možnost izbire, k ustvarjanju družine pa naj pristopajo bolj odgovorno, zrelo in v za to primernem času.

V razvitih deželah je žal danes še vedno kar 49% vseh nosečnosti nezaželenih, 30% mladih parov pa med prvim spolnim odnosom sploh ni zaščitenih. Mlade v okviru  kampanje opozarjamo na aktivno spletno stran v slovenskem jeziku www.your-life.com, kjer lahko zvedo vse o obstoječih metodah kontracepcijske zaščite, informacije pa so uporabne tudi za starše, učitelje in medije.

Informacije za dijake

Vsi dijaki prvih letnikov srednjih šol v Sloveniji bodo 24. septembra v šoli prejeli brošuro 'Kako naj izberem najboljšo kontracepcijo zase in za partnerja?', v kateri bodo našli informacije o vseh razpoložljivih kontracepcijskih metodah, njihovi zanesljivosti ter prednostih in pomanjkljivostih.

Pri projektu sodeluje tudi Ministrstvo za šolstvo in šport, ki s svojo podporo za odgovorno spolnost med mladimi zagotavlja dobre temelje za tovrstno izobraževanje dijakov, kar naj bi dijaki prvih letnikov v mesecu maju naslednje leto potrdili še s podpisom certifikata Ponosen sem na (s)pol, ki ga je ministrstvo uvedlo že v minulem šolskem letu.

Pobudnik je Bayer Schering Pharma

Pobudnik te svetovne akcije, ki se je začela pred štirimi leti, je podjetje Bayer Schering Pharma, med podporniki pa so tudi najpomembnejše svetovne in domače nevladne organizacije in institucije s področja reproduktivne medicine, ginekologije in načrtovanja družine. Mladi se bodo z resnimi temami odslej lahko seznanjali na dostopnejši in bolj sproščen način na novo zasnovani spletni strani www.kontracepcija.si, kjer se bodo lahko še osebno posvetovali z ginekologom.

Nagradni natečaj: Pošlji poljub ;)

Sodeluj v fotonatečaju 'Pošlji poljub in se poteguj za iPad!'

S 27. 8. 2010 se je začel nagradni fotonatečaj 'Pošlji poljub in se poteguj za iPad'.


Med vsemi prispelimi lahko z najizvirnejšo MMS fotografijo poljuba s svojo drago/dragim 26. septembra 2010 postaneš prav ti dobitnik glavne nagrade iPad WiFi 16GB.

Če odgovoriš na 3 kratka vprašanja, se prav tako uvrstiš v žreb tedenskih nagrad, ki ti z nekaj sreče lahko prinese majico svetovnega dneva kontracepcije. Poslane fotografije objavljajo na spletni strani www.poslji-poljub.si in na mobilni strani http://m.poslji-poljub.si.

Nagradni fotonatečaj traja do 24. septembra 2010 do 24.00, dobitnik glavne nagrade, pošiljatelj zmagovalne fotografije, pa bo objavljen na omenjeni spletni strani 26. septembra 2010 na Svetovni dan kontracepcije.

V nagradnem fotonatečaju lahko sodeluješ na štiri načine.

  • Če si uporabnik mobilnega omrežja Mobitel ali Simobil, lahko preko svojega mobilnika pošlješ MMS (multimedijsko) fotografijo poljuba s ključno besedo POLJUB IME PRIIMEK na kratko številko 3636.
  • Lahko se registriraš na mobilnem portalu http://m.poslji-poljub.si in nanj naložiš fotografijo POLJUBA.
  • Lahko se registriraš na spletni strani www.poslji-poljub.si ali preko Facebook Connecta ter nanjo naložiš fotografijo POLJUBA.
  • Lahko se registriraš na spletni strani www.poslji-poljub.si ali na mobilnem portalu http://m.poslji-poljub.si ter odgovoriš na 3 kratka vprašanja in se uvrstiš v žreb za majico svetovnega dneva kontracepcije. Podjetje Bayer Schering Pharma bo vsak teden razdelilo 10 majic.

Da ne bo nesporazumov, si prej podrobno preberi pravila nagradnega fotonatečaja!

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord