Telovadba za obrazne mišice

Če bi se rada izognila prvim gubicam, je treba mišice obraza pravočasno učvrstiti, vsakodnevna nega namreč ni dovolj.

14. 9. 2009

Vsakodnevno pačenje obraza pomaga mišicam na obrazu ostati v formi, s tem pa se tudi zmanjša verjetnost, da se bodo prve gubice pojavile že zelo kmalu.

Vaja 1:

Nasilno smejanje

Obrazne mišice potegni v širok nasmeh in zadrži tri sekunde, nato jih popolnoma sprosti tako, da narediš povsem brezizrazen obraz.

Vaja 2:

Pošiljanje poljubčkov

Mišice okrog ustnic boš utrdila tako, da ustnice našobiš – kot bi hotela nekomu poslati poljubček.

Vaja 3:

Privzdigovanje obrvi

Obrvi poskusi dvigniti kar se da visoko navzgor. Zadrži tri sekunde in nato obraz povsem sprosti.

Vaja 4:

Zategovanje čeljusti

Zategni mišice spodnje čeljusti tako, da jih brado rahlo potegneš naprej, pri tem se bodo napele tudi vratne mišice.

Vaja 5:

Napihovanje lic

V usta zajemi toliko zraka, da se lica rahlo napihnejo. Zadrži tri sekunde in nato počasi ujeti zrak izdihni.

Vaja 6:

Oponašanje rib

Ovalno odpiraj usta tako kot to počnejo ribice. V odprtem položaju zadrži tri sekunde in nato usta sprosti.

Hitra masaža

Po opravljenih vajah si še na hitro zmasiraj obraz tako, da s konicami prstov na hitro in nežno preščipaš kožo celotnega obraza. S tem boš prekrvila še površino kože.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri