Brezplačna pomoč pri čezmejnih potrošniških sporih

V sredo, 9. maja, se bo v okviru kampanje Mladi in mobilnost v Mariboru predstavil tudi Evropski potrošniški center (EPC). 

8. 5. 2012

Vse, ki potrebujete informacije o potrošniških pravicah v drugi državi EU, iščete pomoč pri uveljavljanju potrošniških pravic pri ponudniku blaga ali storitev iz druge države članice EU ali potrebujete nasvet, kaj narediti, ko na primer francoski letalski prevoznik izgubi prtljago, nemški spletni trgovec ne dostavi naročenega izdelka, v Avstriji kupljeni računalnik ne dela, Evropski potrošniški center (ki je del mreže ECC-Net) vljudno vabi na svojo stojnico v Šotor  Mladi in mobilnost na trgu Leona Štuklja v Mariboru.

Obiskovalci boste lahko v sredo 9. 5. 2012 od 9.30 do 17.00 na stojnici EPC preverili tudi svoje poznavanje potrošniških pravic ter si s svojim znanjem pridobili katero od privlačnih in uporabnih nagrad.

Kaj je mreža ECC-Net?

Mreža Evropskih potrošniških centrov (ECC-Net), v kateri deluje 29 Evropskih potrošniških centrov  v vseh državah članicah EU, Islandiji in na Norveškem, nudi potrošnikom informacije o njihovih pravicah na skupnem EU trgu ter jim pomaga pri uveljavljanju njihovih potrošniških pravic.

Vse storitve mreže ECC-Net so za potrošnike brezplačne.

Več o tem tudi na www.epc.si.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri