Ne le Spar, zdaj tudi Mercator spreminja način zbiranja pik - so kupci zdaj res na boljšem?

26. 1. 2024
Ne le Spar, zdaj tudi Mercator spreminja način zbiranja pik - so kupci zdaj res na boljšem? (foto: Mercator)
Mercator

Zakaj se nam zdi, da bodo tudi pri Mercatorju naleteli na nestrinjanja kupcev?

V začetku januarja smo pisali o tem, da je Spar uvedel nova pravila igre. Če si lahko še preteklo leto s kartico zvestobe prišla na blagajno in prosila za kupon - ne da bi ga imela v papirnati ali elektronski obliki, so ti prodajalke in prodajalci z veseljem pomagali in ti vseeno omogočili dodatni popust. No, nič več. Popusti, kot smo jih navajene, še ostajajo, le do njih boš prišla na drugačen način. 

Zdaj pa je spremembe uvedel tudi Mercator. Sistem kartice Pika se s februarjem spreminja. Kaj umikajo in kaj prihaja?

Mercator po četrt stoletja delovanja kartice Pike uvaja spremembo bonitetnega sistema. S februarjem se namreč spreminjata obdobje zbiranja in unovčenja pik ter vrednost prihranka glede na število zbranih pik.

Kupci bodo pike od prihodnjega meseca zbirali in jih unovčili na vsake tri mesece, namesto na pol leta. Za kupce bodo pomembna štiri obdobja:

  • bonitetno obdobje, ki bo trajalo od 1. februarja do 30. aprila,
  • bonitetno obdobje, ki bo trajalo od 1. maja do 31. julija,
  • bonitetno obdobje, ki bo trajalo od 1. avgusta do 31. oktobra,
  • bonitetno obdobje, ki bo trajalo od 1. novembra do 31. januarja.

Kot poroča portal Forbes so se za spremembo odločili, ker si želijo hitrejšega unovčevanja ugodnosti ter da prenova sistema temelji na raziskavah imetnikov kartice Pika.

Ne spreglej:

To še ni vse! Spremembam so prilagodili tudi lestvico prihrankov, ki bo po novem imela dva razreda. Ob 600 zbranih pikah bo vrednost prihranka znašala 20 evrov. Pri 1800 zbranih pikah pa bo vrednost prihranka znašala 100 evrov. Prve bonitete oziroma pet evrov prihranka je lahko kupec po dozdajšnjem sistemu unovčil že pri 250 pikah. Za 50 evrov je bilo treba zbrati 1250 pik, za 210 evrov pa 3500 pik.

Ne le Spar, tudi Mercator se je digitaliziral. V Mercatorju navajajo, da bodo kupci imeli še možnost pridobivanja dodatnih pik z njihovo mobilno aplikacijo. Ta ima po novem aktivnosti, ki jih opišejo kot mesečne izzive v izbranih prodajalnah in bodo ob določenem številu nakupov ali vrednosti nakupa prinašale dodatne pike.

Morda te zanima še: Se ti je zlomila najljubša šminka ali drug lepotni izdelek? Tako jih lahko čisto enostavno popraviš

Preberi tudi: Žena je OSLEPELA in ni vedela, da mož skrivaj počne to (najlepša ❤️ zgodba, kar jo boš prebrala!)

Novo na Metroplay: Tomi Meglič o globoki ustvarjalnosti, otroštvu in očetovstvu