Prava Mila Kunis

Igrala je že vse: od prevarantke do princeske, a v tako zanimivi vlogi, kot jo je odigrala v Črnem labodu, je še nismo videli. Kljub temu si je Mila naziv zabavna in neustrašna pridobila z likom, ki ga upodablja v resničnem življenju.

7. 2. 2011

Nisem slavna … sem kvečjemu prepoznavna,” nas skuša prepričati Mila Kunis. Seveda to težko verjamemo punci, ki je osem let upodabljala razvajeno Jackie Burkhart v humoristični seriji Oh, ta sedemdeseta, odigrala skrajno ljubko receptorko v romantični komediji Pozabi Saro, seksi morilko v filmu, posnetemu po videoigri, Max Payne, in punco, ki je zabrisala granato v filmu Knjiga odrešitve.

Pred kratkim je prav ta Mila zablestela še v vlogi zahrbtne balerine v smrtnem plesu režiserja Darrena Aronofskega Črni labod ter si s svojo prvovrstno igro prislužila nagrado za najboljšo mlado igralko na Beneškem filmskem festivalu in nominacijo za zlati globus za najboljšo stransko vlogo. Vendar med nabadanjem solate iz rdeče pese 27-letna Mila v kavbojkah in puloverju s kapuco bolj kot na glamurozno zvezdnico spominja na kakšno ležerno študentko strojništva ali česa podobnega. In njena sposobnost preskakovanja med tema dvema poloma je dejansko neverjetna:

“Na platnu je seksi in skrivnostna, v resničnem življenju pa je zelo stvarna, naravna in pristna,” pove Aronofsky.

Če združite to sposobnost transformacije v slogu superjunakov z nekaterimi Milinimi  nagnjenji, bolj značilnimi za kakšne brihtneže, lahko uganemo, zakaj je postala optimalni objekt zatreskanosti za tovrstni del publike.

“Vsem brihtnežem je všeč, ko vidijo vročo bejbo, za katero se zdi, da je ena izmed njih,” pravi ustvarjalec risanke Družinski človek Seth MacFarlane, ki je Kunisovo pred več kot desetletjem izbral za vlogo patetične zgube Meg.

“Rada ima vi­deoigre in Zvezdne steze, a je pri tem najlepše dekle v katerikoli sobi,” se strinja Natalie Portman, njena soigralka iz filma Črni labod.

Dejstvo, da je Mila lepotica in oboževalka Zvezdnih stez v eni osebi, je komaj prva zanimivost, ki jo človek lahko izve o njej. Ko odkrijemo podrobnosti nje­nega presenetljivega družinskega ozadja, težave z zdravjem, o katerih ni še nikoli spregovorila, in skrivnost njene trdne samozavesti, pa smo dokončno prepričani, da je ena najbolj fascinantnih mladih igralk na sceni.

Divje otroštvo

Mila je v ZDA prišla pri sedmih letih. Zapustiti Rusijo je bilo v tistih časih lahko precej zapleteno (še posebej za jude, kot so bili Kunisovi), zato so starši svoje načrte skrbno skrivali, tudi pred Milo.

“Rekli so mi, da se selimo v drugo stavbo na naši ulici!” se spominja. Dan po tistem, ko so pristali v Los Angelesu, je šla Mila v drugi razred osnovne šole. “Kakšen kulturni šok! Starši so mi povedali, da sem vsak dan domov prišla v solzah,” pravi.

Njeni starši, oba sta bila inženirja, so morali začeti znova. Mama je dobila službo v trgovini, oče pa je počel različne stvari, med drugim je tudi dostavljal pice.

Mila pravi, da starši še vedno delajo. Oče vozi  taksi, mama pa je blagajničarka. Lahko bi se upokojila, a se nočeta.

Mila se je angleščine hitro naučila in se nekako spotaknila ob igranje, ko je iskala kakšen tečaj, na katerem bi se česa naučila koristnega. Bila je prisrčen otrok, zato so jo agenti obletavali kot čebele. Pri devetih letih je že nastopala v reklamah. Kmalu so sledile pomembnejše vloge, med njimi vloga v epizodi limo­nade Dnevi našega življenja in vloga v TV-biografiji Gia, kjer je glavni lik manekenke Gie Carangi upodobila Angelina Jolie, Mila pa je igrala Carangijevo v mladih letih.

Potem ko je se je zlagala o svoji starosti, da je sploh lahko prišla na avdicijo, je vlogo v seriji Oh, ta sedemdeseta dobila že pri štirinajstih. Ko je laž le morala priznati, so ji dodelili inštruktorja. Mila je bila kljub vsemu odločena, da bo maturirala, zato se je vsakič, ko so snemanje začasno prekinili, pojavila v šoli:

“Bila sem čudakinja, ki se je pojavila, nato pa spet izginila. Vsi iz snemalne ekipe so me spraševali, zakaj to počnem. Hotela sem si pač dokazati, da zmorem,” se spominja.

Ko je bilo serije konec, je Mila svoj uspeh našla v filmih, opazi pa, da imajo vse njene vloge isto rdečo nit:

“Vsi ti liki so svobodnjaške duše,” in njen lik v filmu Črni labod je odličen primer tega. V trilerju, postavljenemu v svet baleta, Portmanova igra mlado plesalko perfekcionistko, Mila pa divjo punco, ki je njena tekmica.

Vlogo je dobila med medmrežnim klepetom z Aronofskym.

“Bila je tako neobremenjena in sproščena,” pove on. Njena edina pomanjkljivost je bila ta, da ni znala plesati. Ker je bila popolna v vseh drugih pogledih, se je odločil, da bo tvegal.

Izziv je bil še toliko večji zaradi skrivnosti, o kateri Mila javno ni še nikoli spregovorila:

“Vrsto let sem bila na eno oko slepa, a tega ni nihče vedel.”

Borila se je s kroničnim iritisom, vnetjem irisa, ki je, poleg tega, da je povzročal očesno mreno, zaradi katere je imela različni barvi oči, postopoma slabil njen vid.

Z zase tipično nonšalanco skomigne z rameni:

“Bila sem slepa, zdaj pa nisem več. Pred nekaj meseci so me operirali. Oko so odprli in vstavili novo lečo.”

Ko nas je zanimalo, ali jo je bilo operacije strah, nam je odgovorila, da ne. Mila strahu ne podleže:

“Včasih me je bilo strah žužkov, ampak zdaj me ni več. Ko kakšnega vidim, si rečem ‘sprosti se’.”

Strah je ena izmed tem Črnega laboda. Lik Portmanove, Nina, je ohromljen od strahu: strahu pred neuspehom in pred lastno spolnostjo. Ninina vedno hujša obsedenost z njeno tekmico brez zadržkov (Kunisino Lily) doseže vrhunec v vročem prizoru seksa.

“Bilo je nerodno,” prizna Portmanova.

“Predstavljaj si, da bi se morala mečkati s svojo prijateljico,” doda Mila, ki še pove, da se z Natalie poznata že več let.

Seksi brez truda

Ker Mila na platnu izžareva tolikšno vročino, smo jo morali vprašati za kakšen nasvet, kako omrežiti fanta. Ob tem bi se skoraj zadavila s svojim martinijem:

“Če bi se trudila, ne bi mogla biti manj seksi! Jaz sem punca za trenirke. Rigam. Nisem ravno najbolj privlačna ženska.” V tistem trenutku postane jasno, da je prav ta njen ‘dol mi visi’ odnos  tisto, kar jo dela seksi. To in dej­stvo, da se ne gre igric.

“Mislim, da je vsakršno pretvarjanje neumno. Povej, kar si misliš, če ga s tem odvrneš, pač ni pravi.”

Čeprav naj bi bila Mila od leta 2002 v zvezi z Macaulayjem Culkinom, o tem noče govoriti:

“Nikoli nisem in nikoli ne bom. Razmerje lahko ohranjam prav zato, ker o njem ne govorim.”

Vendar pa prizna, da je romantična duša:

“Obožujem rože. Čeprav se mi rože, ki jih dobim za rojstni dan, ne zdijo romantične, pa so rože, ki jih dobim kar tako, nekaj neverjetno romantičnega.”

Kaj pa Milo privlači?

“Samozavest, ne nadutost. In v čem je razlika? Če se zavedaš, kdo si, je to samozavest. Če se zavedaš, kdo si, pa to obešaš na veliki zvon, si nadut.”

In ko jo vprašamo, kakšne telesne poteze so ji na moškem všeč, odgovori:

“Videz je minljiv. Zbledi. Videz mi ne pomeni veliko.”

Čisto slučajno pa Milin naslednji projekt, Friends with Benefits, v katerem igra z Justinom Timberlakom, proučuje mejo med prijateljstvom in čustveno navezo:

“Gre za prijatelja, ki bi rada ugotovila, ali lahko seksata, ne da bi v to vpletla čustva. Sama mislim, da to ni mogoče.”

Milina trdna stališča glede razmerij pa niso iz trte zvita in ji veliko pomenijo: “Moja sreča ni odvisna od moje kariere. Če bi bila to edina pomembna stvar v mojem življenju, bi se mi zmešalo,” nam še pove.

Besedilo: Aaron Gell, Živa Lečnik, fotografije: Cliff Watts, red dot, getty images

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri