VIDEO: Top vaje za izgubo maščobe na nadlahti v 1 tednu (brez pripomočkov)

Želiš izvedeti, kako v enem tednu s samo 30 minutno vadbo izgubiti odvečno maščobo na nadlahti? Potem si moraš nujno ogledati video z vajami, ki jih lahko delaš kar doma! Najdeš ga na koncu članka ...

VIDEO: Top vaje za izgubo maščobe na nadlahti v 1 tednu (brez pripomočkov) (foto: Profimedia) Profimedia
16. 12. 2016

Nihče si ne želi odvečne maščobe na svojem telesu, je tako?

Poleg tega, da ne izgleda estetsko in slabo vpliva na samopodobo, lahko vodi tudi do resnih zdravstvenih težav, kot so diabetes, možganska kap in srčno-žilne bolezni.

Za začetek nekaj nasvetov za preprečitev maščobe na nadlahti:

Veliko ljudi bi reklo: bolje preprečiti kot zdraviti – in res je! Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko preprečiš kopičenje odvečne maščobe, preden bo prepozno.

Navadi se na zdrav način prehranjevanja

Si to, kar ješ. Če želiš biti zdrava, moraš tudi zdravo jesti. Nezdrava prehrana čez čas vodi do kopičenja maščobe v telesu, kar posledično pomeni »mlahave« roke.

Spremeni svoj način prehranjevanja in na svoj jedilnik dodaj več sadja in predvsem zelenjave. To dvoje bo zmanjšalo tvojo lakoto, prav tako pa boš v telo vnesla manj kalorij.

Sadje in zelenjava vsebujeta tudi veliko vlaknin, ki bodo pospešile tvoj metabolizem, kar pomeni, da bo telo začelo hitreje porabljati kalorije. »Kurjenje« kalorij pa pomeni postopno izgubo maščobe na nadlahti.

V svojo prehrano prav tako vključi več kvalitetnih beljakovin in kompleksne ogljikove hidrate (ki jih telo težje razgradi in posledično za to porabi več energije).

Jej več manjših obrokov

Če boš jedla več rednih, a vendar manjših obrokov, ne boš lačna, hkrati pa boš s tem znižala kalorični vnos.

Ne izpuščaj zajtrka

Vsi vemo, da je zajtrk najpomembnejši obrok v dnevu. Če se boš zjutraj dobro najedla, boš čez dan tudi manj lačna.

Ne pozabi na pitje vode

Pomembno je, da čez dan spiješ veliko tekočine, še posebej vode - to bo pospešilo tvoj metabolizem. Če boš pred vsakim obrokom spila en kozarec vode, pa boš tudi manj pojedla.

Zeleni čaj naj postane tvoja navada

Zeleni čaj je znan po tem, da pomaga pri topljenju maščob. Skodelica tega napitka ti da energijo, tako da lahko porabiš več kalorij. Zeleni čaj bo pospešil tvoj metabolizem, piješ pa ga lahko čez cel dan tako toplega kot tudi ohlajenega.

Izvajaj kardio vadbo

Kratkotrajna kardio vadba je poleg uteži prava izbira za izgubo maščobe. Če jo boš izvajala vsak dan, boš preprečila nabiranje maščobe tako na nadlahti kot tudi po celotnem telesu. Poleg klasičnega teka poskusi še s plavanjem, plezanjem, veslanjem ali skakanjem s kolebnico.

Namesto z dvigalom, pojdi po stopnicah

S hojo po stopnicah boš še hitreje pokurila odvečno maščobo, poleg tega pa ti bo tudi tvoja zadnjica hvaležna ;).

In še obljubljen video:

Če boš vsak dan sledila zgornjim nasvetom in pridno telovadila, boš zagotovo čez čas opazila, da tvoja »krilca« izginjajo!

Po tem članku prevedla in prilagodila: Nika Švajncer

Preberi še: Ti naravni maski bosta vidno odstranili eno najpogostejših težav s kožo na obrazu! ali pa Katera zimska zelenjava ne sme manjkati na tvojem krožniku.

Priporočamo tudi: Kako Jennifer Lopez ostaja tako fit pri 47-ih letih? Točno tako! (vaje + jedilnik)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri