Ribje olje, vitamini in zelišča proti depresiji

Avstralski strokovnjaki so z obsežno raziskavo vpliva hrane na človeka dokazali, da zdrava prehrana lahko premaga tudi tegobe depresije.

25. 11. 2006

Številne aminokisline in dobrodejna olja v družbi B vitaminov naj bi bila nadvse učinkovita pri premagovanju hudih razpoloženjskih nihanj.

Alfa in omega zdravja

Obstaja tudi bogat arzenal epidemioloških in eksperimentalnih dokazov o tem, da so ribe, še posebno tiste, ki jih bogatijo prijazne Omega 3 nenasičene maščobne kisline, ena najboljših varovalk proti stanjem depresije. Ugotovili so še, da posebno vlogo igrajo tudi razmerja med blagodejnimi sestavinami, še posebno pomembno naj bi bilo razmerje med Omega 3 nenasičenimi in Omega 6 nasičenenimi maščobnimi kislinami. Slednje namreč blokirajo telo do te mere, da ta ne more absorbirati dragocenih Omega 3 sestavin.

In še to: Nekatere sestavine, še posebno aminokisline, ki jih med drugim najdemo tudi v puranu, naj bi prav tako pomagale preprečevati depresivne epizode. Tega se bodo še posebno razveselili Američani, nekoliko manj pa purani, pod katerimi so se pred dnevi šibile mize za zahvalni dan.

Zdrava prehrana za duševno zdravje

Vodilne svetovne nutricioniste ta spoznanja niso prav posebno presenetila, zato pa bodo zdaj javnost toliko bolj goreče pozivali naj končno že enkrat prepozna pomembnost zdrave prehrane tako za telesno kot duševno zdravje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri