Poskusi za en dan: Zdrav veganski meni

Kaj pa, če bi preizkusila veganstvo za en dan? Morda pa ugotoviš, da ti ustreza. Primer zdravega veganskega dnevnega menija ti je pripravila fitnes trenerka Maja Kvas Gorjanc, ki je tudi sama veganka.

Poskusi za en dan: Zdrav veganski meni (foto: Unsplash/Toa Heftiba) Unsplash/Toa Heftiba
16. 10. 2015

Z naslednjim zdravim veganskim jedilnikom boš v svoje telo vnesla vse potrebne elemente. Poskusi in dober tek!

1. Zajtrk:

Limonin sok v topli vodi bo dodatno pospešil prebavo in zbudil naš organizem in metabolizem

(Preberi, zakaj bi vsako jutro morala piti vodo z limono)

Nato: Ovseni kosmiči + cimet + sadje + arašidovo maslo + zeleni čaj

2. Malica:

Smoothie (primer veganskega smoothieja, ki te bo držal stran od hladilnika)

3. Kosilo:

Curryjeva juha z rjavim rižem (ali pa bučno juho s karijem - RECEPT)

4. Popoldanska malica:

Humus z zelenjavnimi palčkami (korenček, koleraba ...)

(Oglej si recept za humus ali čičerikin namaz)

5. Večerja:

Sladki krompir + popečen tofu + sveža zelenjava

Fitnes trenerko Majo Kvas Gorjanc lahko spremljaš na njenem Youtube kanalu, kjer te čakajo tudi super video vaje za oblikovanja telesa.

Preberi še: Tako jesensko vreme vpliva na tvojo vagino ali pa preizkusi recept Ajdovi burgerji

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri