Odvečni kilogrami zaradi pomanjkanja spanca

Nočni spanec poskrbi za obnavljanje energije, zato je povsem normalno, da se počutiš izčrpano v teh dneh, ko premalo spiš. Da zaradi tega ne bi še pogosteje posegala po prigrizkih …

17. 12. 2007

V neprespanih dneh vsak človek nagonsko poseže po poživilih – med njimi so najbolj pogosta:

  • velika skodelica kave,
  • čokolada,
  • pločevinka energijskega napitka,
  • piškoti …
S takšnimi pijačami in živili, ki so bogata s sladkorjem, si lahko hitro dvigneš nivo energije, ne veš pa, da takšna živila rušijo energetsko ravnovesje telesa in dodatno podžgejo tvoj apetit. Zato si želiš še eno skodelico kave, dodaten košček čokolade …

Pomanjkanje spanja – posledica: pridobivanje teže!

Zaradi pomanjkanja spanca, ki ga v teh dneh ni malo – decembrski čas je pač naporen, ker je treba proslaviti dosežke iztekajočega se leta, se rediš, ker:

1. se tvoje hormonsko ravnovesje poruši, kar vpliva na tvoj apetit – več poješ, več zaloge se shrani v maščobnih celicah.

2. se počutiš utrujeno, zato se ti zares ne ljubi na telovadbo – kar poješ, ne potrošiš z gibanjem.

3. se naješ vsako noč, ko tvoje telo ne spi – nočni prigrizki se pretvorijo v maščobne zaloge.

Kako si pomagati?

Razporeditev živil: Ko pride noč, v kateri si ne moreš privoščiti osemurnega spanca, se večernih in nočnih napadov hrane ubrani z jutranjim zajtrkom! Da, če se boš zjutraj dobro najedla, tvoje telo ne bo cel dan hrepenelo po hrani. V nasprotnem primeru mu bo zaradi bornega zajtrka primanjkovalo energije. Tudi ostalih obrokov ne izpuščaj – jej manj in večkrat!

Osvežilni spanec: Če je pred teboj naporna noč, si privošči kratek, a osvežilen, popoldanski spanec, ki bo na hitro obnovil zalogo energije. Dovolj bo 20 minut! Ne tvoje telo bo kratek spanec deloval bolje kot nekaj koščkov čokolade, verjemi!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri