Narava je raztopila čokolado

[N.A!] Sadje & Čokolada - ko se narava sreča s čokolado: se dobesedno raztopi okoli nje.

29. 10. 2014 | Promocijsko sporočilo

Pri našem mrzlično naglem načinu življenja si ni zmeraj lahko vzeti časa za kratek premor! [N.A!], Strokovnjaki, ki se ukvarjajo z novo blagovno znamko družbe Nature Innovation, ki se je pojavila leta 2009, so se ponovno izkazali z dobro idejo.

Tokrat so se odločili, da bodo temeljito spremenili svet sladkih prigrizkov, pri tem pa so za svoje edino orožje poklicali na pomoč naravo! Po slastnih izdelkih Fruits Sticks, obogatenih z malinami in jagodami, je proizvajalec tokrat pomislil na vse mlade in stare ljubitelje čokolade. Skratka, na vse tiste sladkosnedneže, ki so dobesedno obsedeni s čokolado in ki se ne morejo odreči drobnim užitkom, pri tem pa nočejo imeti občutkov krivde.

Družba [N.A!] je ustvarila nekakšno gurmansko izdajo svojih izdelkov: SADJE & ČOKOLADA. Pri tem gre za koščke iz 100-odstotnega sadja, ki so oviti s tanko plastjo temne čokolade najvišje kakovosti, ki vsebuje 70 odstotkov kakava in ponuja edinstveni užitek v praktičnih 35-gramskih vrečkah, ki jih lahko ponovno zapreš in odneseš s seboj kamorkoli!

[N.A!] Nature Addicts je drobna poslastica, ki je naravno bogata z vlakninami, je brez konzervansov in brez barvil. Vse njene sestavine prihajajo naravnost iz narave. [N.A!] je izjemno praktična rešitev, primerna za drobne čokoladne pregrehe v pisarnah in na sprehodih, hraniš pa jo lahko celo v svoji torbici!

Francozi so bili prvi, ki so se navdušili nad sladkimi rešitvami [N.A!], potem so jim, nič manj navdušeno, sledili še Belgijci, Švicarji, Italijani, Nemci in Nizozemci!

Tokrat smo končno na vrsti tudi mi, da spoznamo ta novi recept, ki se mu prav gotovo ne boš mogla upreti, saj gre pri njem za posrečeno kombinacijo nekoliko kiselkastih palčk, v katerih je 100 odstotkov sadja z intenzivnostjo temne čokolade.

Predlagamo ti dva nova okusa – maline in pomaranče, pri čemer ti gre kar takoj namigniti, da boš tistega z malino lahko poskusila takoj, ko si boš privoščila nakup novega, že decembrskega Cosmopolitana.  Bi sploh lahko bilo še slajše?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri