Spopad s PMS-om

Simptome predmenstrualnega sindroma lahko odpraviš na več načinov.

6. 12. 2010

Težave z otekanjem

Sol povzroči zastajanje tekočin, zato se teden dni pred menstruacijo izogibaj slanim prigrizkom, kot je čips, koristi pa tudi, da pripravljeno hrano, v kateri je skrito veliko natrija, uživaš v omejenih količinah. Pitje vode ti bo pomagalo prečistiti telo.

Počutiš se nerazpoloženo

... in te je težko prenašati.

Uživaj od pet do šest manjših obrokov, v katerih naj prevladujejo sestavljeni ogljikovi hidrati, na primer temna štručka s semeni ali skodelica kosmičev z mlekom. Sestavljeni ogljikovi hidrati vsebujejo snovi, ki pomagajo vzdrževati optimalno raven se-rotonina v možganih, zato je manj verjetno, da boš pred menstruacijo tečnarila.

Boleče prsi

Krivdo za preobčutljive prsi zvali na prostaglandine, tkivne hormone, ki jih začne tvoje telo izdelovati tik pred menstruacijo. Za zmanjšanje napetosti v prsih si lahko pomagaš z dodatkom vitamina E (do 400 mg na dan). Tega antioksidanta je veliko tudi v naravni hrani, kot je olje pšeničnih kalčkov.

Ves dan si izžeta kot cunja

Čeprav zveni sprto s pametjo, lahko telovadba pri tej težavi zelo koristi. Najmanj pol ure gibanja na dan pomaga ublažiti izčrpanost zaradi PMS-a tako, da privabi endorfine (kemijske prenašalce, ki dajejo občutek sreče). Če to ne pomaga, se potrudi in pojdi v posteljo eno uro prej.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri