8 preprostih vaj, s katerimi se boš znebila maščobe na notranji strani stegen - Bodi fit - Cosmopolitan Slovenija

8 preprostih vaj, s katerimi se boš znebila maščobe na notranji strani stegen

Sanjaš o zapeljivih stegnih brez maščobnih blazinic na notranji strani? Našli smo top vaje, ki bodo to težavo odpravile... za vedno!

8 preprostih vaj, s katerimi se boš znebila maščobe na notranji strani stegen (foto: Profimedia) Profimedia
14. 3. 2017

T.i. "thigh gap" (kjer se stegna ne stikajo) je že nekaj časa "demode", saj ga je zamenjalo stikanje stegen po vzoru klana Kardashian.

Čeprav je to trend, pa nekaterim dekletom še vedno povzroča nesamozavest, še posebej, če gre za odvečno maščobo na notranji strani stegen.

Seveda si želimo v kopalkah izgledati kar se da popolno in čvrsta stegna so verjetno pri marsikateri ženski med prvimi na seznamu želja.

Zato smo zate (in za nas ;)) izbrskale ta posnetek z vajami, ki ti bodo pomagale, da boš že po enem mesecu opazila vidno razliko! Seveda ne pozabi na pravilno prehrano in pitje vode. :)

1. Plié počep

Noge postavi tako, da bodo nekoliko širše od širine ramen in stopala obrni navzven (kot baletka).

Izvedba: pokrči kolena, pri tem pa pazi, da je hrbet vzravnan in trebušne mišice napete. Zadrži, nato pa stisni zadnjico in se vrni v stoječo pozicijo.

2. Stranski izpadni korak

Z desno nogo naredi velik korak v desno stran (leva naj ostane tam, kjer je) in počepni oziroma se s telesom nagni navzdol proti tlom. Pazi, da desno koleno ne gleda preko prstov na nogah, leva noga pa naj bo kolikor se da ravna.

Z desno nogo se odrini in vrni v prvotno pozicijo. Ponovi z levo nogo.

3. Počep in brca

Noge postavi tako, da bodo narazen v širini ramen, stopala naj bodo normalno. Roke iztegni naprej, da boš imela ravnotežje. Pokrči kolena, med delanjem počepa pa naj bo teža v petah.

Nato se dvigni, zravnaj noge in z desno brcni vstran. Ponovi z levo nogo.

4. Drsalni skok

Teža telesa naj bo na desni nogi, koleno pa pokrčeno. Levo nogo dvigni s tal za teboj. Nato se nagni na levo stran in se z desno nogo odrini. Tako pristaneš na levi nogi in že dviguješ desno nogo s tal za teboj.

5. Dvig notranje noge

Vleži se na bok, zravnaj spodnjo nogo in zgornjo pa pokrči – tako, da boš imela stopalo na tleh. Glavo si lahko podpreš z roko ali pa jo nanj položiš.

Med izdihom dvigni spodnjo nogo in jo med vdihom ponovno spusti nazaj. Pazi, da je tvoj trup ves čas pri miru. To ponovi 10x in zamenjaj strani.

6. Kroženje z nogo

Vleži se na bok, tako da imaš eno nogo na drugi. Dvigni zgornjo in z njo riši kroge po zraku. Nato zamenjaj strani.

7. Dvig zunanje noge

Vleži se na desni bok, desna roka naj bo iztegnjena, glava pa naj počiva na njej. Levo roko daj pred sabo za podporo. Boki naj bodo poravnani, desno nogo pa lahko za boljšo podporo tudi pokrčiš. Tole je preprostejša verzija.

Me se bomo seveda lotile težje. ;) Pri tej dvigni trup in se opri na podlaket (kot je prikazano na fotografiji spodaj).

Levo nogo dviguj počasi, 2 sekundi, nato pa jo 4 sekunde spuščaj. Ponovi 8x in zamenjaj strani.

8. Stranski dvig noge na vseh štirih

Postavi se na vse štiri, hrbet naj bo raven. Koleni pokrči in eno dvigni vstran od telesa. Tam zadrži in jo nato počasi spusti v prvotno pozicijo. To ponovi večkrat (kolikor pač gre) in zamenjaj strani.

Vajo pa lahko izvajaš tudi tako, da na koncu dodaš brco, kot je prikazano tukaj:

Za lažjo predstavo in izvedbo si oglej ta posnetek:

Pripravila: Nika Švajncer

Preberi še: Khloé Kardashian: Počutila se je kot grda račka ali pa Trening doma: 10 minut za čvrste trebušne mišice.

Priporočamo tudi: TO se zgodi s tvojim telesom, če ješ (roza) himalajsko sol.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri