6 nasvetov, kako ostati fit čez praznike

December je mesec praznikov, ki so znani po domačih piškotih, poticah, kolačkih, kuhanem vinu, božičnih večerjah ... Vse to je tudi razlog, da tehtnica na koncu pokaže številko, zaradi katere se lahko samo primeš za glavo in obžaluješ vse sladke pregrehe. Da temu ne bo tako, imamo zate nekaj nasvetov, kako ostati fit čez praznike.

6 nasvetov, kako ostati fit čez praznike (foto: Profimedia) Profimedia
10. 12. 2014

1. Dan začni s kozarcem limonade in zajtrkom.

Namesto, da zjutraj čas zapravljaš s tem, kaj boš oblekla in kaj moraš še vzeti s sabo, je bolje, če to pripraviš že večer prej. Zjutraj si raje naredi zajtrk in organizem prebudi s kozarcem limonade. Ta ti bo poleg boljšega počutja, pomagala tudi pri topljenju maščobe, saj vsebuje veliko vitamina C in deluje kot antioksidant.

2. Tortice in navadne piškote zamenjaj s presnim pecivom in piškotom iz polnozrnate ali pirine moke.

Nikar ne kupuj piškotov, ki so preliti z različnimi sladkornimi prelivi in so omamnega videza, saj je to ponavadi tudi vse. Vsebujejo vse preveč glukoze, maščob in so v prehranski piramidi v samem vrhu. Kaj, če bi se tokrat sama preizkusila v peki sladic, pri tem pa uporabila zdrave sestavine. Namesto belega sladkorja, raje uporabi katero od naravnih sladil, namesto pšenične moke pa pirino ali polnozrnato.

3. Namesto čokolade jej sadje.

Že ob sami misli na trgovino v mesecu decembru se nam pred očmi odvrti film poln sladic, bonbonov in čokolad. Posledično zato tudi kupimo kakšnega parkeljna ali pa božička iz čokolade. Vemo, da je težko, a če se le da, se raje posladkaj s krhlji suhega sadja in mandarinami.

4. Poskrbi, da piješ dovolj vode.

Naše telo je sestavljeno iz velikega procenta vode, zato moraš poskrbeti, da na dan v telo vneseš vsaj tri litre tekočine, če pa se ukvarjaš s katerokoli športno aktivnostjo, pa vsaj še kakšen liter več. Voda ti bo tudi pomagala, da ne boš tako hitro lačna, saj daje občutek sitosti.

5. Kuhano vino nadomesti s čajem.

Mesec december je res znan po »kuhančku«, vendar to ne pomeni, da ga moraš piti vedno, ko greste ven. Večkrat raje posezi po čaju, ki mu prav tako lahko dodaš limono, cimet in klinčke. Čaj je veliko bolj zdrav, pa tudi pomirja in ima nasploh zelo blagodejen učinek.

6. Zimski športi so zakon!

Naj te nizke temperature ne odvrnejo od tvoje redne športne aktivnosti, le zamenjaj jo z zimsko različico in po možnosti zraven vključi še svojega dragega. Skupaj gresta na primer lahko drsat! Enako velja tudi za krog prijateljic, s katerimi lahko preživiš čudovit vikend na katerem od smučišč ali gorskih koč.

Napisala: Anja Lužnik

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri