Pet intimnih vaj za boljši seks

Se ti je že zgodilo, da sta s partnerjem preizkušala nov položaj in medtem ko vam je glava govorila: “Še,” so tvoja stegna kričala: “Kako dolgo še?!”

3. 1. 2012

Dobra gibljivost, solidna mišična napetost in vzdržljivost so pogoji za dober seks. (Higiena in odlično obvladanje oralnega seksa prav tako ne škodita!) Da pa ne boš preveč časa namenjala telovadbi in zanemarjala seksa, ti ponujamo nekaj vaj, ki jih lahko vadiš, medtem ko seksata. Da, prav si prebrala.

Naj ti jih predstavimo.

Sklece

  • za krepitev mišic rok in prsnega koša

Partner naj se uleže na hrbet. Zajahaj ga in položi svoje roke na njegove. Počasi se spusti nad njega in se dvigni nazaj gor. Ponovi 15-krat. Za popestritev vaje mu vsakič, ko se spustiš,  podari poljub.

Tek telesa

  • za krepitev notranjih strani stegen, spodnjega dela hrbta, rok in trebuha

Sedita z obrazom eden proti drugemu z ravnim hrbtom, partner z razklenjenimi nogami v obliki črke V. Ti se z iztegnjenimi nogami nasloni s stopali na notranjo stran njegovih stegen. Primita se za roke in si glejta v oči. Nasloni se nazaj, kolikor gre, medtem ko se on nagne proti tebi. Izmenjuj položaj naprej in nazaj ter zamenjaj nogi, da boš tudi ti sedela v položaju nog v črki V. Vsak položaj ponovita 10-krat.

Trebušni krč

  • za krepitev stegenskih mišic

Lezi plosko na hrbet in upri stopala v njegove prsi, tako da podpira njegovo težo. Počasi spusti kolena na prsi in ga potisni nazaj do začetnega položaja. Dovoljena je tudi penetracija. Vajo ponovita počasi 5-krat.

Trebušnjaki

  • za krepitev trebušnih mišic

Na hrbet se na posteljo uleži tako, da bo tvoj zgornji del telesa visel preko roba postelje. Partner naj se usede na tvoja stegna. Nato dviguj trup malo nad horizontalni položaj telesa, zadrži 2 sekundi in se spusti. Vajo ponovita 8-krat.

Dvigovanje zadnjice

  • za krepitev mišic zadnjice, stegen in trebuha

S pokrčenimi koleni se uleži na hrbet in postavi stopala plosko na tla. Roki položi ob telo na tla, Tvoj partner pa naj poklekne ob tvoji strani. Medtem ko počasi dvigujeta boke, naj ti partner pridrži zadnjico, da boš pravilno držala položaj, da bodo tvoji boki in stegna v ravni liniji. Boke spustita na tla in vajo ponovita 15-krat.

Predihaj pot do svojega erotičnega vrhunca

  • Tekači na dolge proge se morajo naučiti pravilno dihati, da lahko pretečejo razdaljo. Enako velja zate, če želiš osvojiti medaljo v posteljnih položajih.
  • Dihaj globoko s prepono in skozi usta. Ko ujameta ritem, pospešuj dihanje, tako boš dvignila nivo seksualnega vznemirjenja, ki te bo pripeljal do cilja.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri