Nagradna igra: Ljubezen in duhovna rast

Mega uspešnica Ljubezen in duhovna rast mednarodno priznanega avtorja M. Scott Pecka je bila več kot 10 let na seznamu svetovnih uspešnic ...

15. 1. 2008

... v založbi Mladinske knjige so zato pripravili ponatis, ki gre več kot očitno še vedno za med.

Dva izvoda njihovega ponatisa sta zašla tudi v naše spletno uredništvo in enega od njiju lahko z nekaj truda in sreče dobiš prav ti.

Ljubezen vs. zaljubljenost

Čeprav avtor ne obljublja, da bo njegova knjiga razgrnila vse tančice skrivnosti s fenomena, ki mu pravimo ljubezen, se vendarle trudi, da bi vsaj delno razkrinkal tiste naše zmotne predstave, ki nas tako pogosto zapeljujejo v nepotrebno trpljenje.

Od vseh zmot o ljubezni je po avtorjevem mnenju najbolj razširjena tista, ki pravi:

" ... da je 'zaljubljenost' isto kot ljubezen ali pa vsaj eden izmed dokazov ljubezni. To je zelo prepričljiva zmota, saj zaljubljenost občutimo kot ljubezen. Ko se nekdo zaljubi, lahko tisto, kar čuti, opiše kot: 'Ljubim ga' ali 'Ljubim jo'. Takoj pa se pojavita dve težavi. Prva je ta, da je zaljubljenost izrazito vezana na spolnost. Ne zaljubimo se v svoje prijatelja istega spola – če nismo nagnjeni k homoseksualnosti – pa čeprav jih imamo radi. Zaljubimo se le takrat, ko nas nekdo – zavestno ali podzavestno – spolno privlači. Druga težava pa je, da je zaljubljenost začasna. Ne glede na to, v koga se zaljubimo, zaljubljenost slej ko prej mine, če razmerje traja dovolj dolgo. Vendar pa to ne pomeni, da tudi nehamo ljubiti človeka, v katerega smo se zaljubili. Pomeni samo to, da tisti občutek zanesene ljubezni, ki je značilen za zaljubljenost, vedno mine. Medeni mesec se vedno konča. Cvet ljubezni vedno oveni."

Zanimivo? Potem je to knjiga, ki jo enostavno moraš imeti.

Nagradno vprašanje

Če se želiš potegovati za eno od obeh izvodov knjige, premisli o naslednjem vprašanju:

  • Je ljubezen večna?
V pomoč pri razmišljanju o morebitnem odgovoru ti v branje priporočamo enega od naših arhivskih člankov, lahko pa je seveda tvoj odgovor tudi drugačen od 'iskanega', le da nas bo pri tem zanimalo, zakaj misliš tako kot misliš (in dovolj bosta seveda že stavek ali dva na to temo).

Svoj odgovor zdaj le še pošlji - skupaj s svojimi podatki (ime in priimek, naslov, telefonsko in davčno številko) - na nagrade@adriamedia.si.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri