Vsaka druga že nakupuje po spletu

14. 1. 2011
Vsaka druga že nakupuje po spletu

Anketa neke ženske revije je na vzorcu 1.820 njenih bralk pokazala, da kar 59 % vprašanih nameni še posebej veliko pozornosti iskanju ugodne ponudbe modnih oblačil.

Kar 80 % bralk zelo zanimajo najnovejši modni trendi. Skoraj 60 % se jih želi obleči dobro, a ne preveč ekstravagantno. Vsaka druga se potrudi, da zelo kmalu nosi najnovejša modna oblačila, 40 % pa se jih zgleduje po modnih trendih Londona, Milana in Pariza.

Moda v obliki darila pa je iz mode:

73 % žensk se ne razveseli daril v obliki oblačil, 47 % jih pravi, da si spodnje perilo raje kupujejo same.

69 % jih pravi, da lepih čevljev ni nikoli dovolj:

Lepi čevlji so absolutna nuja, zraven pa spadajo še torbice (70 %) in drugi modni dodatki (61 %). 50 % žensk kupuje v mestu, druga polovica pa kar po spletu. 47 % jih plačuje z bančno ali kreditno kartico.

60 % ima lasten modni okus:

Večina žensk (77 %) si želi široko paleto modnih idej. Najnovejše ni vedno tudi najboljše. Mnogo žensk (89 %) poišče modne ideje kar v ženskih revijah, manjšina pa se odloči za stilsko svetovanje.

51 % vprašanih meni, da se otrokom ne splača kupovati zelo dragih znamk:

Otroci rastejo zelo hitro, zato le 23 % bralk pravi, da jih rade oblačijo v oblačila dragih blagovnih znamk. In tudi glede oblačil za odrasle je le tretjina prepričana, da so oblačila znanih blagovnih znamk zagotovilo za stilsko oblačenje.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja