V športnem duhu nove Nokie

13. 11. 2008

Diamantni sponzor letošnjega 13. mednarodnega ljubljanskega maratona je bila v skladu s svojim - s športom prerojenim poslanstvom – nova, dobra stara Nokia.

V okviru največjega tekaškega dogodka v Sloveniji je proslavila zdrav športni duh v luči prihoda svojih najnovejših telefonov Nokia.

Čisto nova Nokia

V sodelovanju z agencijo Studio Marketing JWT Ljubljana je Nokia v okviru ljubljanskega maratona pripravila dogodek, na katerem so si obiskovalci lahko ogledali nova telefona Nokia 6210 Navigator in Nokia 6220 classic ter predstavitev storitve navigacija, ki jo z uporabo GPS-a in aplikacije Nokia Zemljevidi omogočajo Nokia telefoni.

Da ni vse ostalo le pri opazovanju, je Nokia omogočila tudi preizkušanje storitve navigacija. Obiskovalci so lahko sodelovali v tako imenovanem mappingu, tj. označevanju zanimivih točk ter so, kot v televizijskem spotu, lahko risali in ustvarjali lasten zemljevid ljubljanskih znamenitosti.

Nokia nagrajuje

Vsak sodelujoči je za nagrado prejel majico Nokia in možnost sodelovanja v nagradnem kvizu.

Nokia je poskrbela tudi za privlačne nagrade. Obiskovalci so v žrebanju za 55 nagrad sodelovali z izpolnitvijo nagradnega letaka med katerimi so štirje srečneži prejeli telefon Nokia 6210 Navigator ali Nokia 6220 classic, ostali pa lično nokiino majčko.

Preizkus na terenu

Poleg storitve navigacija je Nokia predstavila tudi aplikacijo Sports Tracker, ki deluje na podlagi sistema GPS in natančno beleži informacije kot so hitrost, razdalja, višinska razlika in čas. Aplikacijo je preizkusilo deset Nokia tekačev na največjem slovenskem maratonu. Nokia je rezultate objavila na strani www.sportstracker.nokia.com in trem tekmovalcem podarila mobilni telefon.

Oglasno sporočilo

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja