Tudi cosmo je Superbrand

30. 1. 2009

Tako! In naj povemo, da nam hlavospeva, ki sledi, uradno ne more nihče več očitati. Po principu, da se ‘dobro blago (lahko) samo hvali’, bo cosmu zagotovo oproščeno.

Vsako leto mednarodna organizacija Superbrands izbere šopek blagovnih znamk, ki si po mnenju četice neodvisnih poslovnih in marketinških strokovnjakov pa tudi predstavnikov medijev zaslužijo laskavi naziv najboljše blagovne znamke v Sloveniji,

Superbrand 2008

Po izboru več deset-članskega strokovnega sveta, ki je skozi sito osnovnih kriterijev kakovosti, zanesljivosti, čustvenega naboja in drugačnosti ‘presejalo’ kar 800 slovenskih blagovnih znamk, se je na situ med štiridesetimi najboljšimi letos znašel tudi ... Cosmopolitan!

Cosmopolitan se bo tako celo leto lahko upravičeno bahal s posebnih nagradnim znakom Superbrand 2008 in s svojim pozicioniranjem v posebni Superbrands knjigi, kjer so podrobno predstavljeni profili večine z znakom izjemne uspešnosti za dotično leto nagrajenih blagovnih znamk. Pozicioniranje je zelo pomembno.

Cosmo se predstavi

V Superbrands knjigi blagovnih znamk, ki ji nekateri pravijo kar ‘biblija’ blagovnih znamk, se je cosmo predstavil kot:

  • revija, ki je v Sloveniji prvič izšla 20. septembra 2001, in ki že od samega začetka beleži opazne uspehe, saj si eno številko ogleda več kot 100.000 bralk in bralcev, kar jo uvršča med najbolje spremljane in prodajane mesečnike v državi, med revijami, namenjenimi ženski populaciji, pa velja za vodilni ženski mesečnik,
  • sama blagovna znamka Cosmopolitan ima tudi že častitljivo zgodovino, saj datira v šestdeseta leta prejšnjega stoletja, ko je večina takratne generacije napredno mislečih, mladih in samskih žensk pričela uživati novo stopnjo svobode. Pričele so se podajati na zanje dotlej nedostopna, tipično moška področja udejstvovanja, in pričele raziskovati spolnost pred poroko. Duh tistega časa je v besede znala ujeti prav Helen Gurley Brown, ki je do takrat pisala reklamne slogane, v prostem času pa napisala roman o mladi ženski, ki si upa zajemati življenje z veliko žlico. Njena knjiga Seks in samsko dekle je čez noč postala uspešnica, Helen pa se je posvetilo, da bi dekleta, ki jih je knjiga tako navdušila, da so jo praktično zasula s pismi, lahko nagovorila z revijo. Po več zavrnitvah različnih založniških hiš so Helen prisluhnili pri založbi Hearst. Prvi številka Cosmopolitana, ki je nastala pod taktirko Helen Gurley Brown, je izšla septembra 1965, ženske pa so revijo, v kateri so med drugim objavili tudi prispevek o kontracepcijski tabletki, ki je bila takrat še nekaj novega, dobesedno razgrabile ...
  • ... in čeravno danes prvenstvena naloga Cosmopolitana ni več podiranje tabujev, pa cosmo ostaja, tudi ta v Sloveniji, tisti, ki si upa več. Je torej drzen - brez dlake na jeziku spregovori tudi o najbolj kočljivih aspektih medosebnih razmerij in seksu, s sledenjem najnovejšim trendom v modi in lepoti, pa tudi praktičnimi nasveti za vsakdanje življenje sodobne mlade ženske, pa ostaja utelešenje duha časa.
  • in da ne naštevamo dalje: posebna dodana vrednost znamki, ki dandanes že govori tudi sama zase, je v Sloveniji od leta 2004 tudi spletni cosmo. Ta s svojo medtem že prenovljeno in razširjeno enačico danes že sega k samemu vrhu najbolj obiskanih slovenskih medijskih spletnih mest v državi.

Je sploh potrebno povedati še kaj?

No, morda tole:

Po pred že desetletji izrečenih besedah prve urednice revije Cosmopolitan, Helen Gurley Brown:

‘Pridne punce pridejo v nebesa, poredne pa vsepovsod!’

... bi dodali le še: tudi med Superbrands!

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol