Lifestyle Promocijsko sporočilo

Prelepo: Je to najlepši slovenski oglas vseh časov?

10. 8. 2017
Prelepo: Je to najlepši slovenski oglas vseh časov?

Če do sedaj še nisi bila velika oboževalka Roberta Kranjca, boš nedvomno postala takoj, ko boš videla ta prelep oglas za AERO, ki je že obsedel družbena omrežja.

Se še spomniš otroštva z barvicami in temperami AERO ? Zagotovo se. Pa si vedela, da je to priljubljeno slovensko podjetje po stečaju kupil avstrijski velikan Brevillier Urban&Sachs, vsem dobro znan po legendarnih barvicah Jolly? V sodelovanju z njimi se je AERO, ki je proizvodnjo ohranil v Celju, vrnil v velikem slogu in na trg poslal nove izdelke za prihajajoče šolsko leto in ob tem posnel čudovit oglas.

Robi in Pika

Oglas se kot ogenj širi po družbenih omrežjih

V njem nastopa priljubljeni smučarski skakalec in letalec Robert Kranjec s svojo hčerko Piko. »S hčerko sva s ponosom del te zgodbe,« je povedal Robert Kranjec, ki se v tej sezoni vrača na skakalnice, sicer pa tudi sam že od malega zelo rad riše. Oglas je v zgolj 12-ih urah po objavi na Facebooku dosegel več kot 15 tisoč ogledov. Zakaj, pa si oglej kar sama. Stopil ti bo srce. In predvsem ti želimo, da si tudi ti ponosna na svoje barve. Na vse, kar si.

VIDEO: Oglas AERO – Ponosni na svoje barve

Tega zagotovo nisi vedela o izdelkih AERO

AERO novosti, ki bodo šolarjem nedvomno polepšale in obarvale začetek novega šolskega leta, staršem pa priklicale nostalgične spomine, vključujejo visokokakovostne in za otroke povsem varne tempere, barvice, flomaste, voščenke, krede, šilčke in druge izdelke v tradicionalni rdeči embalaži. Vsi ustrezajo evropskemu certifikatu za varnost igrač EN71, tako strogemu, da lahko otrok krede AERO celo zaužije.

Novi izdelki AERO

Tudi Jolly se je marsikaj naučil od znamke AERO

Clemens Ellmauthaler, globalni vodja prodaje izdelkov Jolly, je o novih izdelkih AERO poudaril, da so ti rezultat trdega dela in znanja dveh odličnih znamk z močno tradicijo, ki stavita na domačo proizvodnjo in kakovost. “AERO je znova velik. Zelo sem ponosen, da smo prevzeli to znamko. Samo čudim se, kaj vse se je v tem letu zgodilo z njo. Navdušeni smo! Jolly namreč nima temper barvic, tako je tudi slovensko podjetje pomagalo gigantu Jolly,” je povedal Ellmauthaler.

Ekipa Aero in Jolly -Nejc Slokan,Clemens Ellmauthaler, Robert Kranjec,Mateja Pucko,Dejan Kovacic

“Vsi ti ljudje težko dobijo službe”

Za zaposlene v invalidnem podjetju AERO Ida je zelo pomembno, da proizvodnja temper ostaja v Sloveniji. Še več, v Celje se septembra seli tudi del proizvodnje temper Jolly, je povedala direktorica AERO Ida Mateja Pučko: “Vsi ti ljudje težko dobijo službe. Ta pozitivna energija vpliva na vse zaposlene, verjamemo, da bomo nadaljevali v tem duhu.”

AERO bo šel tudi čez lužo

Novi lastnik sicer načrtuje, da bodo izdelki AERO ob slovenskem, hrvaškem in avstrijskem trgu osvojili tudi Nemčijo in ZDA. Ti načrti bi lahko za tradicionalno slovensko znamko, ki je z nami že vse od leta 1946, pomenili velik preboj na svetovni trg.