Nogomet: Lokali bodo polni moških med 25 in 34 letom ;)

11. 6. 2010
Nogomet: Lokali bodo polni moških med 25 in 34 letom ;)

Na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev Mediana so v skladu z nogometno evforijo, ki ji bomo vsak hip priča, pod drobnogled vzeli še potencialne nogometne navijače v Sloveniji.

Zanimalo jih je, kako in koliko bodo Slovenci in Slovenke spremljali naše fante in za njih navijali. Bodo navijali v družbi prijateljev v kakšnem lokalu ali pa kar iz domačega naslanjača?

In rezultati? A, JAR?

Približno vsak deseti moški in slaba tretjina žensk ne ve, kje bo svetovno prvenstvo v nogometu.

Mlajša populacija je s krajem dogajanja bolj seznanjena, prav tako se poznavanje veča z višjo dokončano izobrazbo.

Detalji nam niso znani

Seveda nismo ostali pri tako lahkem vprašanju in nas je zanimalo tudi poznavanje reprezentanc, ki se bodo v skupini C pomerile s Slovenijo (Anglija, ZDA, Alžirija).

Tokrat je bilo pravilnih odgovorov manj, in sicer sta na 'izpitu' padla dva prebivalca Slovenije izmed treh, glede na spol je šlo za 42% moških in 89% žensk. Najbolje so bili z ekipami seznanjeni tisti v srednjih letih, glede na delovno mesto na vodilnih položajih in v svobodnih poklicih.

Vsak peti bo gledal vse

Naslednje vprašanje je bilo: Kako intenzivno nameravate spremljati svetovno prvenstvo v nogometu.

Slaba petina prebivalk in prebivalcev Slovenije odgovorila, da nameravajo gledati vse tekme, med moškimi je takih 27%, med ženskami pa le 7%.

Skoraj polovica si jih bo ogledala tekme, na katerih bo igrala Slovenija, zanimivo pa je, da po spolu ni razlik pri podpori naših fantov. Druga petina si bo ogledala le kakšno tekmo, 15% pa jih ne namerava gledati spektakla.

Ni ga čez dom, ljubi dom ;)

Na koncu so anketirance povprašali še po kraju ogleda nogometne tekme.

77% jih namerava tekme spremljati kar iz domačega naslanjača, dobrih 5% pa zunaj.

Lokali bodo najbolj napolnjeni z moškimi v starosti od 25 do 34 let.

No, po teh podatkih lahko vsaj približno sklepaš tudi o tem, kje se bo mudil tvoj ;)

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol