Ne le Cosmopolitan, tudi Metropolitan išče nove sodelavce (razpis za novinarje)

3. 3. 2022
Ne le Cosmopolitan, tudi Metropolitan išče nove sodelavce (razpis za novinarje) (foto: Profimedia)
Profimedia

Če si želiš delati kot novinar, je to tvoja priložnost. 

V ekipo uredništva Metropolitan vabimo novinarje za pokrivanje vsebin na novičarskem portalu Metropolitan.si

Odgovornosti:

Samostojno pripravljanje spletnih vsebin,

priprava idejnih zasnov tržno-komunikacijskih projektov,

spremljanje aktualnih trendov na področju spletnih medijev in družbenih omrežij,

upravljanje družbenih omrežij in

doseganje zadanih ciljev.

Pričakujemo:

Najmanj VI. stopnjo izobrazbe 

najmanj tri leta delovnih izkušenj na novinarskem področju (zaželeno na novičarskem področju)

poznavanje spletnih medijev in novih trendov na področju družbenih omrežij,
znanje angleškega jezika,

odlične komunikacijske veščine in

visoko stopnjo samoiniciativnosti, proaktivnosti in samostojnosti.

Nudimo:

Delo v dinamičnem, energičnem in prijaznem okolju,
redno plačilo in

možnost osebnega ter profesionalnega razvoja. 

Prijava

Svojo prijavo s CV-jem v elektronski obliki pošljite najkasneje do 15. 3. 2022 na email romana.pahor@adriamedia.si s pripisom v zadevo maila "Prijava na delovno mesto novinarja portala Metropolitan.si".

O podjetju Adria Media

Adria media Ljubljana, založništvo in trženje, d.o.o. smo uveljavljena multimedijska založba z dolgoletno tradicijo, ki nenehno skrbi za razvoj svojih medijev in uredniških ekip. S predanim delom in kreativnim pristopom ustvarjamo vsebine, s katerimi se želimo kar najbolj približati bralcem. Pridružite se nam!

Z izjemno bogatim naborom blagovnih znamk se uvrščamo v sam vrh slovenskih založnikov. Naše blagovne znamke so: Aktivni.si, Avto magazin, Cosmopolitan, Elle, Govori.se, Metropolitan, Sensa in Story.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord