Film, za katerega so porabili 25.000 litrov krvi

4. 5. 2013
Zlobni mrtveci

Skupina prijateljev se odpravi v osamljeno kočo sredi gozda, kjer želijo prijateljici Miji pomagati premagati zasvojenost z drogami. V kleti odkrijejo skrivnostna znamenja okultnega obreda, povezana z nenavadno knjigo, ki jo kljub zapisanim svarilom želijo raziskati.

Nedolgo zatem se v koči začnejo dogajati čudne stvari, toda Mijinih nenavadnih videnj nihče ne jemlje dovolj resno. Vendar kmalu postane jasno, da so s pomočjo knjige k življenju obudili duhove zlobnih mrtvecev, ki hlepijo po krvi in najbolj okrutnih načinih mučenja. Vso grozo trpinčenja prijatelji kmalu občutijo na lastni koži.

Mojster za posebne učinke Jason Durey o Zlobnih mrtvecih: "Delal sem pri filmu 30 Days of Night, ki je bil velik, krvav, vampirski film. Porabili smo 4.500 litrov krvi. V tem filmu smo porabili vsaj 25.000 litrov krvi, pa še 300 litrov bruhanja. Količina telesnih tekočin presega vse, pri čemer sem kdaj delal. Res je ogabno in precej strašljivo."

Samotna koča v gozdu postane s krvjo prepojena komora groze, ko prijateljska skupina 20-letnikov nehote prebudi starodavnega demona v Zlobnih mrtvecih, težko pričakovani novi verziji kultne uspešnice Sama Raimija iz leta 1981, The Evil Dead. Film nam nažene strah v kosti, saj združuje čisto zabavo in razburljiv gravž priznanega izvirnika s serijo šokantnih novih preobratov.

Raimi je prvi dobil zamisel za naslednji film. "To se mi je resnično zdela krasna zgodba o duhovih, ki si zasluži, da jo ponovno povemo na velikem platnu, a z visokokakovostnimi vizualnimi učinki in krasno akustično obdelavo. Prvi film smo morali posneti na 16 mm. Zvok je bil mono, ker si sterea nismo mogli privoščiti, kaj šele 'surrounda'. Verjetno smo naredili samo šest kopij filma, zato so jih predvajali samo v nekaj kinematografih. Prikazovali so ga samo na določenih trgih, ker ni imel oznake. Zato ga je večina videla na videokaseti ali DVD-ju. Še takrat, ko je bil viden na velikem platnu, sta bila slika in zvok slaba."

Raimi je tudi menil, da bi se z remakom spopadel mlad filmski ustvarjalec. "To je kot zgodba o duhu ob tabornem ognju, ki jo povemo vsaki generaciji in ki se s časom izboljšuje." V tem primeru je pripovedovalec režiser Fede Alvarez, ki je na filmski sceni eksplodiral leta 2010 s kratkim filmom Panic Attack.

Novo na Metroplay: Kristijan Crnica - Kikifly o glasbenem ustvarjanju, izzivih in prav posebni tetovaži