Kariera Promocijsko sporočilo

Irina Proskurina je podala smernice za učinkovito izvajanje PR dejavnosti v letu 2023

1. 10. 2023
Promocijsko gradivo (foto: Promocijsko gradivo)
Promocijsko gradivo

Zgodba o uspehu podjetnika

Danes se Irina Proskurina uspešno uveljavlja kot vplivna poslovna ženska in ustanoviteljica agencije za odnose z javnostmi E-PR Online. S svojimi inovativnimi pristopi je uspela preoblikovati tradicionalne Načini na konzervativnem in visoko cenovnem trgu PR storitev v Združenih državah Amerike ter omogočila hitro in cenovno ugodno objavo v vplivnih zahodnih medijih za podjetnike iz različnih držav. E-PR Online je specializirana za promocijo blagovnih znamk in posameznikov, katerih cilj je pridobiti prepoznavnost in ugled v medijih ter predstaviti pričakovane rezultate. Irina se ponaša z uporabo naprednih tehnologij umetne inteligence za izgradnjo najučinkovitejših digitalnih PR kampanj, ki dosegajo izjemne rezultate. 

Kako je nastala zamisel za ustanovitev agencije za odnose z javnostmi (PR agencije)?

Med svojim študijem je bila Irina že zelo podjetniško usmerjena in imela veliko idej za svoje podjetje. Predmeti, ki jih je študirala, so vnaprej predvideli področja, kjer bo delovala v prihodnosti. Proskurinova ima diplomo iz novinarstva in magisterij poslovnega administriranja (MBA) s poudarkom na področju trženja. Njena obsežna znanja na teh področjih in raziskovanje specifik ameriškega trga odnosov z javnostmi sta ji pomagala, da se je uveljavila na področju marketinga in ustanovila lastno agencijo E-PR. 

 "Za dosego uspeha nikoli ne smemo obupati. Samo naprej!" 

Ob upoštevanju konzervativnosti PR agencij v ZDA je podjetje Irine hitro raslo in postalo pomemben igralec na trgu. Razlog za njegov uspeh je bila netipična pristopa, ki sta ju zaznamovala individualna pozornost do vsakega stranke, odprtost in ustvarjalnost ter uporaba bogatih izkušenj za vzpostavitev učinkovitih odnosov z javnostmi. Vse to je omogočilo E-PR, da postane vodilno podjetje v panogi in pridobi dostop do resnično razkošnih strank, kot so BMW, Universal Bank, Kiton in LBC Capital. Seznam informacijskih partnerjev agencije je prav tako impresiven in vključuje Forbes, The New York Times, GQ, Cosmopolitan, Vogue, Bloomberg, The Wall Street Journal in Yahoo - kdo od vas ne bi želel biti objavljen v teh publikacijah?

Kakšni so razlogi za uspeh PR agencije Proskurina?

Projekt E-PR se razlikuje od drugih PR-agencij, ki delujejo na ameriškem trgu. Prva prioriteta Irine pri razvoju agencije je bila zbiranje kontaktnih informacij vseh medijev, pogajanje o cenah za objave ter zaposlovanje najboljših kreativnih piscev v New Yorku. Popolno obvladovanje ruščine in angleščine ni bilo edina pomembna spretnost pri zaposlovanju; kandidati so bili izbrani tudi glede na svoje mehke veščine - sposobnosti komuniciranja s strankami. 

 Z namenom izbire najboljših kandidatov za delo v agenciji sem opravil več kot 500 osebnih intervjujev. 

 Oblikovana ekipa, ki je sestavljena iz izkušenih strokovnjakov, zagotavlja učinkovito reševanje številnih poslovnih izzivov ter neomejen kreativni potencial za ustvarjanje privlačnih besedil na podlagi dragocenih informacij, ki so bile pridobljene med intervjuji. Drugi ključni dejavnik je ročno izbrana baza več kot 10.000 priznanih medijskih kanalov, ki omogoča ohranjanje konkurenčnih cen za objavo novih člankov, zahvaljujoč velikemu obsegu objav. Našim strankam na področju E-PR omogočamo, da izberejo najustreznejše medijske kanale glede na tri ključne parametre: državo, jezik objave in industrijsko usmerjenost. 

 "Naša odločnost je razširiti spekter naših storitev in postati še bolj koristni za naše stranke". 

 Cena ene objave se prične pri 500 EUR, kar se lahko zdi visoka investicija, vendar samo za tiste, ki niso sodelovali z drugimi ameriškimi PR-agencijami. Standardni pristop tam je skleniti enoletno pogodbo v višini približno 60.000 EUR, običajno se objavi 3 objave na mesec in najbolj presenetljivo - ni znano, v katerih medijih bodo objavljene. Prednosti PR promocije s pomočjo Irinine agencije so v tem, da lahko stranka za nekaj tisoč dolarjev izda ustrezno število člankov, se indeksira v iskalnikih in ustvari celovito sliko o svojem podjetju v potrebnem območju.

Umetna inteligenca (UI)

Agencija E-PR Online je ena izmed prvih na globalnem trgu, ki aktivno uvaja tehnologije umetne inteligence v področju odnosov z javnostmi. V podjetju je bilo izvedenih veliko raziskav in testov, ki so pomagali ugotoviti prednosti in slabosti takšnega pristopa. Ena od glavnih prednosti uporabe UI za ustvarjanje vsebine je visoka hitrost generiranja besedil. Ta korist omogoča E-PR Online, da v kratkem času ustvarja veliko količino kakovostne vsebine in s tem prihrani denar strank agencije. Čeprav je cena za članek profesionalnega kreatorja vsebin v višini 100-200 EUR, bo material, ustvarjen s pomočjo UI, veliko cenejši, namreč 30-50 EUR.

Še ena ne očitna prednost, ki jo nudi UI, je hitra in natančna analiza velike količine podatkov. Na primer, klepetalni robot ChatGPT lahko v nekaj sekundah obdela ogromne količine informacij in najde ideje, trende v medijih ter mnenja uporabnikov, ki so ostala neopažena za strokovnjaka za marketing. Ta znanja pomagajo ekipi E-PR prilagajati svoje članke in PR strategije, da čim bolj učinkovito rešijo naloge, ki so jih postavili naročniki. Agencija Irine je našla način, kako integrirati UI v svoje delo, ob hkratnem ohranjanju visoke kakovosti ustvarjene vsebine, in pozitivne ocene strank potrjujejo uspešnost takšnega pristopa. 

Načrti za prihodnost

Irina Proskurina je ambiciozna poslovna ženska, ki ne počiva na doseženem. Njeni načrti vključujejo širitev priznanosti in prisotnosti njenega PR-agencijskega podjetja v različnih državah sveta ter uvedbo naprednih tehnologij v delovne procese. V letu 2023 načrtuje, da bo svoj seznam E-PR posodobila s približno 5000 novimi mediji, pri tem pa aktivno razvijajo metode za ustvarjanje besedil s pomočjo umetne inteligence in odpirajo nove trge. Agencija Proskurina že uspešno deluje v Poljski, kjer lokalnim podjetjem in podjetnikom pomagajo pri izvajanju PR promocije tako doma kot na zahodnih trgih. 

 "Posel krepijo ljudje, ki ga ustvarjajo in obogatijo s svojim znanjem, spretnostmi in idejami". 

Brez dvoma bodo vsi projekti in prizadevanja Irine Proskurine dosegli svetlo in obetavno prihodnost. V osnovi vsake ideje je močno rastno razmišljanje, ki je pomnoženo z intenzivnim in učinkovitim delom. Kot sama pravi Irina: "Pomnite, da je vse v vaših rokah, uspeh pa je odvisen od vaše želje in prizadevanja". 

Več o tem si preberi TUKAJ!