Lifestyle Promocijsko sporočilo

Fruc praznuje svoje deseti rojstni dan

31. 3. 2010

Fruc, ena od najbolj priljubljenih sadnih pijač pri nas, letos praznuje deseti rojstni dan. Za darilo so mu v Fructalu pripravili novo obleko, prenovljeno etiketo, s katero bo Fruc skočil v najstniška leta.

V desetih letih so v Fructalu napolnili kar 320 milijonov plastenk Fruca, s tem pa se sadna pijača uvršča med najbolj priljubljene Fructalove izdelke. Fructal bo v mesecu aprilu obstoječim okusom Fruca dodal še tri nove, in sicer višnjo-jabolko, gozdne sadeže in ledeni čaj malina-brusnica.

Brez konzervansov, barvil in sladil

Tako kot vsi izdelki iz Fructala je tudi Fruc naravna pijača brez konzervansov, umetnih barvil in sladil.

Obstojnost vseh Fructalovih izdelkov, tudi Fruca, se doseže z moderno HTST pasterizacijo, ki zagotavlja, da se v sadni pijači ohranijo naravne sestavine iz sadja. Sokovi so polnjeni aseptično v zaprtem prostoru, da ne pride do okužb iz zraka, in prav taka polnitev omogoča daljši rok trajanja brez uporabe konzervansov.

Najbolj zmešan sok ;)

Sadne pijače Fruc odlikujeta dober okus in prepoznavne sadne barve.

Sadni delež je za kategorijo sadnih pijač v Frucu visok, in sicer med 10 in 20-odstotki in prav tak je najbolj primeren za odžejanje.

Mladostno podobo, ki Fruc odlikuje že od samega začetka, poudarja igriva in barvno bogata etiketa, ki jo nadgrajujejo sadni elementi. Blagovna znamka Fruc se je iz 'otroško' odštekane prelevila v najstniško kul znamko, ki je namenjena izvirnim in živahnim ljudem.

Z novimi in svežimi okusi

"Prenova Fruca in nadgradnja z novimi, svežimi okusi je rezultat Fructalove želje po nenehnem razvijanju in predstavljanju novih izdelkov. V letošnjem letu smo na trgu uspešno predstavili Smoothie ananas in povsem novo kategorijo 100 % sokov iz sveže stisnjenega sadja Selection, novi Fruc pa še dodatno utrjuje naš položaj 'trend setterja' na trgu. Frucu čestitamo ob desetem rojstnem dnevu in mu želimo kul skok v drugo desetletje," je ob tej priložnosti povedal predsednik uprave Toni Balažič.

P.S.

Še o Fructalu

Podjetje Fructal je že od svojega nastanka usmerjeno v izgradnjo pozitivnega odnosa do narave. Zato se pod blagovno znamko Fructal tržijo le tisti izdelki, ki so dosledno sledijo poslanstvu podjetja – visoko kakovostni izdelki iz sadja in drugih plodov narave, ki zadovoljujejo potrošnikove potrebe po zdravi in uravnoteženi prehrani.

Skladno s spreminjajočimi potrošnikovimi potrebami se v zadnjih letih spreminja tudi strategija podjetja in blagovna znamka sama, saj s svojimi inovativnimi izdelki ne le sledi, pač pa tudi ustvarja trende v kategoriji sokov, nektarjev in pijač. Prav inovativnost je tisti ključni element, ki ohranja dobro kondicijo tradicionalne blagovne znamke.

Izraz sodobnega tržnega pristopa in inovativnega uvajanja novih kategorij proizvodov sta na primer v letu 2007 letu predstavljena Smoothie in BeneFit, sokovi, nektarji in sadne pijače v novi embalaži Tetra Gemina v letu 2008, v letu 2009 pa Frutiq, popolna novost v kategoriji pijač.

V leto 2010 je Fructal vkorakal z novim Smoothie ananasom in povsem novo kategorijo 100 % sokov iz sveže stisnjenega sadja Selection. Vsi izdelki izražajo Fructalovo usmerjenost k življenjskemu stilu modernega človeka in taka je tudi vrednota blagovne znamke – okrepiti in povečati svojo tradicionalno vlogo zaupanja v sedanjosti.