David Bec o temni strani ARTeljeja

3. 3. 2012

Primorski foto team, Foto ARTelje iz Kopra, že vrsto let uspešno 'krmari' in ustvarja tako po Primorski kot tudi po širši slovenski foto sceni.

Vodja uigranega delavnega tima je fotograf David Bec, ki je ekskluzivno za revijo Novo razkril svoj pogled na bogat in razgiban svet fotografij.

Fotografija je neustavljiv izziv

"Ljubezen do fotografije se je razvijala postopoma, predvsem skozi raziskovanje njenih tehnik, motivov, sporočilnosti ipd. Že kot najstnik sem ugotovil, da je čudovito sredstvo za izražanje sebe in svojega pogleda na svet. Znanje in razumevanje fotografije sem nadgradil med študijem filozofije in kot sodelavec na televiziji. Takrat sem tudi ugotovil, da se želim v življenju ukvarjati prav s tem. Kot otrok z izjemno bujno domišljijo pa sem hotel postati astronavt. Nekako mi je to mogoče celo uspelo (smeh)," nam razkrije David in zaupa, kaj najraje fotografira.

"Pred skoraj 20 leti sem si od očeta sposodil prvi 'resen' fotoaparat, in sicer ruski Zenit. Fotografiral sem seveda vse od narave pa do koncertov in portretov ter pri tem poskušal biti čim bolj ustvarjalen. Glede na to, da je pojem fotografija zelo širok, se vsak, ki se ukvarja z njo, najde v določeni smeri. Meni najbolj ustreza studijska 'beauty' in 'art' fotografija, katere del so seveda tudi lepa dekleta."

Ima svoje idole

Zanimalo nas je tudi, ali ima v tako razgibanem svetu fotografske idole.

"Vedno osupnem med pregledovanjem del Henrija Cartier-Bressona, očeta 35mm fotografije in začetnika fotožurnalizma. Izpostavil bi še Helmuta Newtona, ki je z drznimi erotičnimi fotografijami premikal meje v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja. Na domači sceni občudujem delo fotografinje Tanje Zrinsky in Aleša Bravničarja. Na mednarodni sceni bi omenil nemško fotografinjo Annie Bertram, ki deluje bolj ali manj na področju dark in gothic fotografije."

Izza objektiva

David Bec

"Poleg 'beauty' fotografije me je vedno fasciniral tudi drugačen pogled skozi objektiv, zato sem se lotil samostojnega projekta 'dark photos', pri katerem poskušam z različnimi pristopi in kombinacijami (digitalna obdelava, bodypainting) fotografijam pričarati fantazijski in temačen pridih, hkrati pa ohraniti raven estetike."

Alojz Petrovčič, foto osebni arhiv Davida Beca

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja