Coca-Cola te vabi: to poletje Povej z glasbo

16. 7. 2014
Coca-Cola te vabi: to poletje Povej z glasbo

V juliju bo Coca-Cola v Sloveniji predstavila svojo inovativno kampanjo Povej z glasbo, ki bo napravila najbolj priljubljeno pijačo na svetu še bolj zabavno. Poleti 2014 znamka svojemu legendarnemu logotipu dodaja besedila popularnih pesmi in tako spodbuja ljudi, naj se izrazijo z glasbo.

Za najstnike je glasba čisto poseben jezik. Naj gre za povezovanje s prijatelji, družino in celo z neznanci, vse našteto je lažje z glasbo. S kampanjo Povej z glasbo, nam Coca-Cola pomaga izraziti svoja čustva in komunicirati s pomočjo glasbe.

V sodelovanju z Universal Music Group in drugimi glasbenimi založbami je Coca-Cola izbrala več popularnih pesmi in jih predstavila na plastenkah Coca-Cole in Coca-Cole Zero.

Na etiketah se nahajajo najrazličnejši verzi uspešnic svetovno znanih avtorjev. Tako med njimi najdemo starejše skladbe, na primer Don't you forget about me, ter modernejše pesmi kot je Hey Brother. Pesmi so bile izbrane glede na njihovo glavno temo, na primer prijateljstvo, ljubezen, šola in zabava z namenom, da pri porabnikih vzbudijo lepe spomine in čustva, ki jih bodo želeli deliti med seboj.

K sodelovanju v kampanji pa so povabili tudi slovenske glasbenike. Ustvarili so pester nabor glasbenikov, od prekaljenih glasbenih mačkov do glasbenih novincev. Posegli so po različnih žanrih in najrazličnejših sporočilih, narejenih tako, da vzbudijo lepa čustva in prijetne spomine.

Promocijske plastenke Coca-Cole so opremljene tudi s QR kodo, ki jo bodo potrošniki lahko poskenirali in tako svoje izbrano sporočilo delili preko socialnih omrežij. Ob skeniranju QR kode se nam namreč odpre video klip, ki omogoča, da svoje sporočilo posredujejo na bolj zabaven način.

Za več informacij klikni na www.povejspesmijo.si

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja