Konec avgusta je blagovna znamka Barcaffe na svoji Facebook strani 'Barcaffe za lepši dan' lansirala spletno aplikacijo z imenom 'Gremo na kavo'.
Ta je bila razvita s prav posebnim namenom, in sicer spodbuditi dejansko druženje ob skodelici kave, ki so ga družabna omrežja s svojim razcvetom dodobra oklestila.
Facebook – medij, na katerem je kampanja temeljila, in 'krivec' za upad dejanskih socialnih stikov – je bil tisti kanal, ki je uporabnike spet povezal in bil dejanski povod za obuditev in vzdrževanje pristnih prijateljskih stikov.
Aplikacija je že v prvih dveh tednih doživela velik uspeh: poslanih je bilo kar 52.040 vabil na kavo, od tega pa 4.020 dejanskih druženj, ki so jih uporabniki potrdili tudi s sliko.
Aplikacija 'Gremo na kavo' je s svojo viralnostjo in prefinjenim vodenjem uporabnikov od 'novega k staremu' odličen primer obujanja tradicionalnih druženj, ki jih je svetovni splet s širitvijo družabnih omrežij zapostavil.