Lifestyle Promocijsko sporočilo

24. SOF: Zakaj ne smete zamuditi vrhunskega programa?

18. 2. 2015

24. Slovenski oglaševalski festival (SOF) bo v znamenju samozavestnih in pogumnih. Izpostavili bomo zgodbe poguma, strasti in navdiha. Govorili o tveganju kot investiciji za uspeh in o nevarnostih varnih poti. Nagradili bomo dela, ki so si upala in uspela.

Umetniški in kreativni direktor Ogilvy&Mather na Dunaju, Gregor Ahman, je mladi kreativec leta 2011, ki s svojimi akcijami vedno znova dokazuje, kako je z minimalnim medijskim proračunom mogoče doseči vpletenost milijonov. In se ob tem silno zabavati. Naj njegova predstavitev na 24.SOF "Dve žlički panike na dan" navdihne tudi vas.

Boštjan Napotnik bo o »vsem dobrem v pravi kuhinji« spregovoril s tremi, proti toku plavajočimi možmi. Če koga, potem teh štirih mož zagotovo ne gre zamuditi; Vasjo Golarja iz pivovarne Bevog, Nejca Rižnarja, vrhunskega kuharja, Klemna Koširja, avtorja najlepše slovenske knjige 2014 in Napota, ki bo dodal žmoht v zagotovo anekdotični debati.

Kako srečni ste? Sploh lahko pomislite, da bi izpustili trenerja za srečo Alexandra Kjerulfa? Dokazljivo se srečni ljudje ne le bolj zabavajo, temveč tudi bolje delajo in posledično postanejo bolj uspešni. Sreča na delovnem mestu je najmočnejši pogon posameznika in uspešnih ekip. Nam bo prvi Chief Happiness Officer prvi izdal trike in orodja za uspeh?

Jaime Mandelbaum, krotilec 2 zlatih kanskih levov in lastnik zverinske pričeske, rojen Brazilec, je zagotovo gost letošnjega SOF-a z najbolj barvitim CV-jem. Prav vsak od treh kontinentov, na katerih je že deloval, bo pustil odtenek v predstavitvi »Perfukcion«, s katero nas bo skušal prepričati, da je popolnost precenjena.

Björn Ståhl, kreativec, nagrajen z več kot 60-imi nagradami v obliki levov, svinčnikov, jajc ter drugih nedefiniranih, vendar zaželenih oblik, prihaja na veliki oder s šarmom skandinavskega minimalizma. Ståhlje prvi odgovor na vprašanje, ki ga bo zastavil poslušalcem, in sicer »Lahko majhno postane veliko?« Nestrpno pričakujemo Švedski veter!

Dr. Nadya Zhexembayeva bo izpodbijala prevladujoč pristop k trajnosti in ponudila alternativo, ki pravi: »Če želiš obdržati, moraš spustiti. In si dovoliti izumljati na novo.« Gostja velikega odra bo zagotovo ponudila dovolj vsebine, da bomo lahko sami odgovorili na vprašanja o trajnosti, s katerimi nas bo skušala spraviti s pravega tira.

V digitalni svet nas bo popeljala vodja marketinga in komunikacij pri Software Group, IBM Central & Eastern Europe, Katie Axam. Naučila nas bo, kako lahko še bolj kreativno in učinkovito izkoristimo svoja znanja in vire, ki jih imamo na voljo za komunikacijo v digitalnem svetu. To bo zanimivo.

Damir Marić, vodja kreativnega razvoja za osebna vozila Mercedes-Benz, je zaslužen za pomlajevanje blagovne znamke z eno najdaljših tradicij med avtomobilisti. Kar nekaj nagrad, med drugimi tudi izjemno zaželena kanska trofeja, so dokaz, da mu uspeva.

Pod naslovom »deskarji sončne jeseni« bodo sogovorniki Žige Čebulja iz Pristopa predstavili ciljno skupino, ki ji gre po globalnih podatkih IPSOS pripisati velik potencial, tako za medije, oglaševalce, kot tudi naročnike. O born-to-be-wild generaciji bomo lahko prisluhnili odgovornemu uredniku revije priloge Plus50 Marjanu Bauerju, Nataši Mohorč Kejžar, direktorici IPSOS Slovenija, in Urošu Cvetku iz Mercatorja.

Več o 24. SOF-u tukaj>>>.