Youtube hit: Ali sodiš knjigo po platnicah?

Nadvsem zanimiva oglasna ideja neke kozmetične hiše je rezultirala oglasni video, ki si ga je z veliko zanimanja ogledalo že več milijonov ljudi. Zakaj?

13. 12. 2011

Oglas se zgolj prefinjeno naslanja na globja družbeno-kulturna vprašanja vizualno sprejemljivega in lepega, izdaten šok in z njim čustven naboj, ki sicer ostaja ujet v bazenu naših predsodkov, pa nenazadnje postreže z impozanto priliko in močnim sporočilom.

Znani izreki, kot sta 'Videz vara' in 'Ne sodi knjige po platnicah', dobita povsem nov pomen.

Na ta zanimiv promocijski video, ki ga je moč najti pod viralnim imenom 'Go Beyond The Cover' in na katerega je v dobrih dveh mesecih kliknilo več milijonov youtube obiskovalcev, si lahko ogledaš spodaj ...

 

Spot za Dermablend Professional, v katerem glavno vlogo igra Zombie Boy oz. Rico Genest, je posnela motrealska agencija Tuxedo. Spodaj še youtube video z ozadja snemanja spota.


Make-up, ki prekrije vse!

Produkt se imenuje Leg and Body Cover, Natural, ki so ga shranili v belo, sivo in črno tubo. Zdi se tako običajna, a glede na učinek, ki ga boš videla tudi v spotu, lahko rečemo le, da videz vara ;)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri