Oglaševalske taktike: Gverila - ko spremenijo se pravila!

Te zanima, kako se oglaševalci z gverilo na nekonvencionalen način bojujejo za pozornost potrošnikov?

Oglaševalske taktike: Gverila - ko spremenijo se pravila! (foto: shutterstock) shutterstock
18. 4. 2013

Vabljena si, da se pridružiš okrogli mizi, kjer bodo strokovnjaki s področja marketinga razpravljali o namenih, oblikah, omejitvah in aktualnih primerih gverile v Sloveniji in tujini.

Z nami bodo Boštjan Prijanovič (bivši direktor agencije New Moment Y&R Ljubljana in Zagreb, bivši direktor agencije Saatchi & Saatchi Ljubljana, ustanovitelj Družbe BP komunikacije ter  predsednik upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij), Sašo Bigovič (direktor prodaje in marketinga na Finih oglasih), Samo Geršak (kreativni direktor agencije Luna TBWA) ter Nina Dinjaški iz digitalne marketinške agencije Sonce.net predavanje pa bo povezoval Aleš Lisac (direktor Lisac&Lisac).

Okrogla miza bo potekala v četrtek, 25. aprila ob 18. uri, v predavalnici 6 na Fakulteti za družbene vede. Prijave sprejemajo na: prijava@ssdms.si.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri