Ko te v službi duši

Se bliža rok oddaje pomembnega poročila ali se nisi pripravila na sestanek?

17. 11. 2009

Prva pomoč je tu.

1. Prvi znak stresa je pospešen ritem dihanja. Da bi ga vrnila v normalno stanje, si eno nosnico zamaši, globoko vdihni in dihanje zadrži za 10 sekund. Ponovi z drugo nosnico.

2. Ne postavljaj si previsokih ciljev. Vprašaj se, ali je treba to stvar resnično dokončati danes.

3. Pojdi iz pisarne. Po možnosti na zrak, pa čeprav le za pet minut. Tako si boš najbolje uredila misli in se zbrala.

4. Pripravi se. Vzdržuj svoje telo v dobri fizični kondiciji, saj tako lažje prenašaš stres. Jej zdravo in uravnoteženo hrano.

5. Ne pozabi piti vodo. Če si pod stresom, te zaradi dehidracije glava začne boleti še hitreje. Poleg tega se boš tako vsake toliko časa prisiljena odlepiti od računalnika.

6. Drži se pokončno. Tako bodo tvoja ramena in vrat manj boleči, saj bo imela kri lažji pretok, kot če sediš sključeno.

7. Pomagaj si z masažo - nosu. Sliši se smešno, a resnično pomaga. Na koren nosu nanesi malce kreme in jo vtiraj z gibi navzgor. S tem boš stimulirala delo hipofize, ki je naravni obrambni mehanizem pred stresom. Pomaga tudi kroženje z rameni.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri