Fanfare tokrat s sloganom: Brez marketinga? Brezveze.

Na 7. študentski marketinški konferenci Fanfari, ki bo 9. aprila 2014 v Festivalni dvorani v Ljubljani, bodo o marketingu spregovorili ljudje, ki ga ne le opazujejo, ampak tudi ustvarjajo.

Fanfare tokrat s sloganom: Brez marketinga? Brezveze. (foto: profimedia) profimedia
20. 3. 2014

James Whatley (Ogilvy & Mather Advertising), Nikola Vojnov (New Moment), Zoran Bosančić in Nejc Slovnik (Point Out), Matija Goljar (Ustvarjalnik), Tomaž Stritar (samostojni podjetnik), Sebastjan Jeretič (Neuroagencija), Tomaž Žontarj (Europlakat), Sara Šoukal in Matic Bitenc (Improliga), Aljoša Bagola (Pristop), Maja Hawlina (Studio Poper) ter Til Pleterski (HOOD Burger).

Če ste odločeni, da vaš 9. april ne bo brezvezen dan, ste vabljeni, da se nam pridružite in uživate v dnevu marketinške prakse, druženja in novih znanj.

Prijavite se na Fanfaro in recite adijo brezveznosti!

Prijava: fanfara.net/prijava

Več informacij na: fanfara.net

fanfara

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri