Urša Frutiq: Najosnovnejša pravila

"Tako rada jem, pa ne smem, ker se bojim, da se bom zredila". To je le ena od fobij, ki priletijo iz ust mojih vrstnic. Ti zveni znano? No, čas je, da takšno miselnost spremeniš. Naj hrana postane tvoj zaveznik in ne sovražnik.

15. 9. 2009

Sama sem se precej časa ubadala s hrano, potem pa spoznala nekaj najosnovnejših pravil, ki jih bom v nadaljevanju delila tudi s tabo:

Pij veliko vode.

To pomeni vsaj 2,5 litra tekočine na dan. Človeško telo sestavlja kar 70 odstotkov vode. Vsak izgubljen liter vode zato predstavlja določeno tveganje.

Do 4 litrov izgube vode občutimo kot močno žejo, slabost, bledico, suha usta in razdražljivost.

Če izgubimo več kot 5 litrov vode, pa je naše telo apatično in nesposobno fizičnega in psihičnega dela.

Kadar telo izgubi 15 odstotkov vode, nastopi celo smrt.

Zato pij, pij, pij.

Pogosto je težko spiti velike količine navadne vode, ki je brez okusa. Predlagam ti boljšo rešitev, ki je okusna in zdrava. Imenuje se Frutiq in je pravzaprav nova kategorija pijač sadje z vodo iz Fructala. Odlikuje ga nizka vsebnost kalorij in je brez konzervansov, umetnih arom, barvil ali sladil in nima dodanih sladkorjev.

Jej veliko sadja in zelenjave.

Sadje in zelenjava vsebujeta (poleg vitaminov in mineralov) veliko vlaknin. Te pa so koristne za nas, ker z njimi najlažje potešimo lakoto, poleg tega pa še znižujejo holesterol in ovirajo absorbcijo maščobe v telo.

Hrano dobro prežveči.

Vso hrano je potrebno zelo dobro prežvečiti, tako da se hrana praktično utekočini. Na to dejstvo pri današnji hitrosti življenja največkrat pozabimo. Pomembno je da se prebava začne že v ustih in ne šele v želodcu. S tem telesu zelo olajšamo prebavo, se bolje počutimo, hrana pa se hitreje absorbira.

Prenehaj jesti, ko si sita.

Ta točka je zelo pomembna. Pomembno je da se za vsak obrok ne najemo do konca, ampak prenehamo jesti, ko nismo več lačni.

Ne preskakuj obrokov.

Le tako v telesu vzdržujemo konstanten nivo sladkorja, ki je potreben za aktivnosti in oskrbo telesa s hranilnimi snovmi.

Jej čimbolj sveža živila.

Iz svojega jedilnika izloči vso "junk" oz. hitro hrano. Večina te hrane namreč vsebuje veliko maščob, natrija in sladkorja. Le-te bodo povzročili pravo zmešnjavo v tvojem nivoju sladkorja in krvno-žilnem sistemu.

Jej 4 do 6 krat na dan.

Ti pomeni vsake 2 do 3 ure. Če je le mogoče, vsak dan ob isti uri.

V hrani in pijači uživaj!

... je hkrati zadnje, a tudi najpomembnejše pravilo!

Pomena zdravega načina življenja se zaveda tudi skupina frutiqarjancev na facebooku. Če si jim želiš pridružiti, klikni na spodnjo povezavo:

Postani Frutiqarijanec!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri