Zanimivi utrinki 3. Blogerske konference (foto in video)

Založniška hiša Adria Media Ljubljana je v Mestnem muzeju Ljubljana organizirala 3. Blogersko konferenco, na kateri so vplivneži, strokovnjaki in predstavniki podjetij govorili o moči in pomenu vplivnostnega marketinga.

Ob bok Renaulta Kadjar se je postavila ekipa Atmosferci. (foto: Aleksandra Saša Prelesnik) Aleksandra Saša Prelesnik

Podjetja vse pogosteje iščejo vplivneže za promocijo svojih produktov, a kako naj v vse večjem kaosu na družbenih omrežjih najdejo pravega? Po drugi strani vse več vplivnežev v želji po zaslužku svoje kanale spreminja v oglaševalska trobila in izgublja ugled pri svojih sledilcih. A obstajajo posamezniki, ki jim uspeva! Kako? Na blogerski konferenci so bili predstavljeni primere dobre prakse sodelovanja podjetij in vplivnežev.

Moderator konference David Urankar.

Novinarka in vplivnica Nataša Mernik je govorila o tem, kako naj vplivnež in podjetje skleneta dobim-dobim dogovor, urednica in vplivnica Ana Cepec je predstavila strategijo vodenja Instagram profilov za različne naročnike, ena najbolj uspešnih slovenskih youtuberk Nika Erčulj pa je podala nasvete o vloganju, ki so ji pomagali do mednarodne prepoznavnosti.

Za bolj strokovno-analitični del programa je poskrbel digitalni strateg Črt Podlogar iz podjetja Red Orbit, ki je predstavil zanimivo raziskavo o tem, kdo je boljši v oglaševanju – influencerji ali Facebook in Google.

Črt Podlogar iz podjetja Red Orbit

Lisca je eno tistih slovenskih podjetij, ki že nekaj časa v svoje marketinške kampanje vključuje vplivneže - nekateri so celo postali obrazi njenih kampanj. Vodja marketinga in odnosov z javnosti v Lisci, Barbara Pungerčič Puntar, je predstavila projekt sodelovanja z mikroinfluencerji za specifično linijo, razkrila pa je tudi, kaj je za njih odločilnega pri izbiri influencerjev, kaj od njih pričakujejo in kako sodelovanje na koncu ocenijo kot uspešno.

Sklop predavanj na konferenci se je zaključil z okroglo mizo, na kateri je moderator David Urankar gostil tri avtomobilske sanjače, ki so svojo ljubezen do avtomobilov in vloganja združili pod blagovno znamko Atmosferci. Saša Kapetanovič, Jure Gregorčič in Ciril Komotar so med drugim razpravljali o svoji misiji iskanja najlepših avtomobilskih zgodb in o še neizrabljenih možnostih podajanja vsebin skozi mavrično prizmo digitalnih medijev.

Če si slučajno konferenco zamudila, ne skrbi, večino predavanj smo posneli z našo kamero in jih bomo v prihodnjih dneh objavili na spletni strani.  

Številna vprašanja iz občinstva.

Na koncu konference je uredništvo Cosmopolitana letos prvič podelil priznanja Cosmo influencer 2019 za najbolj karizmatične in navdihujoče vplivneže. Utrinke s podelitve si lahko ogledaš tukaj.

Blogersko konferenco so podprli:

  • Renault Slovenija, ki je na prireditvi predstavil Renault Kadjar in avtomobil za 10 dni tudi podaril zmagovalcu natečaja Najboljši vlog;
  • Dana, ki je z izdelki Dana Vitamin poskrbela za hidracijo obiskovalcev;
  • Manner, ki je za vse pripravil darilne vrečke z njihovimi izvrstnimi sladkimi izdelki;
  • in Vitamin Well s pijačo Zero Reload za optimalno osvežitev z vitamini.

Pokrovitelji

Renault

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri