Zgodba o nastanku Mary Poppins

Režiser z oskarjem nagrajene drame Zgodba o prvaku predstavlja ozadje nastajanja priljubljene družinske komedije Mary Poppins.

Mary Poppins (foto: revija Lea) revija Lea
18. 1. 2014

Leta 1961 avstralska pisateljica P. L. Travers dobi ponudbo Walta Disneyja, ki želi njeno priljubljeno knjigo prenesti na veliko platno. Po prihodu v Los Angeles hitro spozna, da nameravajo ustvarjalci filma popačiti njeno zgodbo, zato trdovratno zavrača njihove ideje. Toda vztrajni Disney se odloči odkriti ozadje njenega razmišljanja in počasi mu uspe vzpostaviti prijateljski odnos razumevanja in spoštovanja.

Leta 1961 je Walt Disney povabil P. L. Travers, avtorico priljubljene Mary Poppins, na obisk v Los Angeles, da bi se osebno, na štiri oči, pogovorila o njegovi strastni želji, da pridobi pravice za filmsko priredbo njene ljubljene knjige in lika, kar je vztrajno poskušal vse od štiridestih let prejšnjega stoletja. Še vedno neodločna, v dvomih in zdolgočasena je Traversova hotela zabrusiti hollywoodskemu mogotcu, naj se gre solit, toda borna prodaja njenih del in negotova finančna prihodnost sta jo prisilili, da je pristala na 14-dnevno bivanje, kar je končno privedlo do snemanja in nastanka Disneyjeve priljubljene filmske priredbe po eni najbolj znanih knjig za otroke vseh starosti.

Zdaj filmska hiša Walt Disney Pictures kot nesporna glasnica bogate zapuščine njenega očeta in ustanovitelja predstavlja film Reševanja gospoda Banksa (Saving Mr. Banks), ki ga je navdihnil iskreč, nesporazumov, izvirnih domislic in medsebojnega spoštovanja poln odnos med pisateljico in gorečim filmarjem. Osrednja lika v filmu sta upodobila igralska velikana, oba dvakratna dobitnika oskarja in številnih drugih nagrad, Emma Thompson ter Tom Hanks.

Režiser John Lee Hancock trdi, da gre za "izmišljeno zgodbo, katere namen nikakor ni pogled v zakulisje nastajanje slavne Mary Poppins").

"'Ne boste se znašli na odru z mladima Julie Andrews in Dickom Van Dykom. Naša zgodba vas popelje v čas, ko je bil nastanek filma še zelo negotov; v čas dveh do treh let pred dejanskim začetkom filmske produkcije. Hkrati pa je to poskus filmskih ustvarjalcev opisati Disneyjevo trnovo pot odkrivanja, zakaj se je P. L. Traversova tako krčevito oklepala svoje knjige in zaščitniško ohranjala podobo očeta, ki ga je oboževala," sklene Hancock.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri