Te zanima, kako nastane huda marketinška kampanja?

Če te zanima marketing in bi rada pri tem razmišljala izven okvirjev, ne smeš zamuditi predavanja o novi Aquarfresh kampanji z junakom Kapitanom Aquafresh.

Te zanima, kako nastane huda marketinška kampanja? (foto: promocijsko gradivo) promocijsko gradivo
3. 4. 2015

Ozadje kampanje nam bo razkrila Ana Vuk, vodja blagovnih znamk Aquafresh in Sensodyne v podjetju GlaxoSmithKline.

Predavanje o novi Aquarfresh kampanji bo v sredo, 8. aprila ob 18. uri na FDV v predavalnici 12.

Predavanje je brezplačno, svoje mesto pa si čim prej zagotovi s prijavo na dogodek: prijava@ssdms.si

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri